Φουρνιέ: «Φίλαθλε του Ολυμπιακού θέλω να μπεις στο T-Center και…»

Το δικό του μήνυμα έστειλε ο Εβάν Φουρνιέ στους φίλους του Ολυμπιακού ενόψει του Final Four στην Αθήνα.

Φουρνιέ: «Φίλαθλε του Ολυμπιακού θέλω να μπεις στο T-Center και…»

Ο Εβάν Φουρνιέ έστειλε μήνυμα στους φίλους του Ολυμπιακού ενόψει του Final Four της EuroLeague που θα διεξαχθεί από τις 22 έως τις 24 Μαΐου στο T-Center.

Οι ερυθρόλευκοι αντιμετωπίζουν την Φενέρμπαχτσε στον ημιτελικό, με τον Γάλλο σούπερ σταρ μέσω ενός βίντεο να ζητά από τους φίλους της ομάδας να στηρίξουν με κάθε τρόπο τον ίδιο αλλά και τους συμπαίκτες του στο μεγάλο ραντεβού.

«Φίλαθλε του Ολυμπιακού θέλω να μπεις στο Telekom Center Athens και να φωνάξεις για εμάς, εντάξει; Χρειαζόμαστε την έντασή σας και το πάθος σας. Να προσέχετε αδέρφια».