Η πρώτη αντίδραση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου μετά τον αποκλεισμό του Παναθηναϊκού

Η πρώτη αντίδραση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου μετά τον αποκλεισμό του Παναθηναϊκού

Ο Παναθηναϊκός αποκλείστηκε από το Final Four της EuroLeague, με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να είναι εμφανώς απογοητευμένος.

Η πορεία του Παναθηναϊκού στη EuroLeague ολοκληρώθηκε άδοξα στη Βαλένθια, καθώς η ήττα στο κρίσιμο πέμπτο παιχνίδι των playoffs σήμανε τον αποκλεισμό του από το επερχόμενο Final Four στο T-Center.

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις


Google
Πρόσθεσε το Sportal στη Google

Λίγες ώρες μετά το φινάλε της αναμέτρησης στη «Roig Arena», ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος τοποθετήθηκε μέσω των social media. Σε μια συναισθηματικά φορτισμένη ανάρτηση στο Instagram, ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ, έχοντας δίπλα του τον γάτο του, δεν έκρυψε τη βαθιά του θλίψη για το αποτέλεσμα. Παρά τη φανερή του στεναχώρια, επέλεξε να στείλει ένα μήνυμα αντεπίθεσης και αισιοδοξίας, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

«Να σου πω όμως κάτι, η πίκρα με πίκρα περνάει. Από αυτές τις πίκρες έχουμε φάει πολλές, ξέρουμε να γυρίζουμε».


Ροή Ειδήσεων
Περισσότερες ειδήσεις

Best Of Network