Ο Έργκιν Αταμάν ήταν αφοπλιστικός, όσον αφορά στα όσα είχε αναφέρει ο Οφέρ Γιανάι πριν λίγες ώρες για εκείνον.
Ο Παναθηναϊκός AKTOR επικράτησε της Μυκόνου με 99-75 και κάπως έτσι έκανε το 1-0 στη μεταξύ τους σειρά στα playoffs της Stoiximan GBL.
Με το πέρας του ματς, ο Έργκιν Αταμάν μίλησε στη συνέντευξη Τύπου και αναφέρθηκε στο σχόλιο που είχε κάνει ο ιδιοκτήτης τη Χάποελ Τελ Αβίβ, Οφέρ Γιανάι, για τον ίδιο, λέγοντας πως «οι παίκτες του είναι σαν να παίζουν χωρίς προπονητή». Ο ίδιος ήταν αφοπλιστικός, λέγοντας τα εξής:
«Δεν τον ξέρω. Είμαι 25 χρόνια στη EuroLeague. Πάντα έχω πολύ μεγάλο σεβασμό για τον κόσμο του Παναθηναϊκού, τους δημοσιογράφους και όλη μας τη διοίκηση. Ποτέ δεν έχω μιλήσει άσχημα για αντίπαλο, είτε προπονητή, είτε πρόεδρο είτε μέλος.
Ο πρόεδρος της Χάποελ Τελ Αβίβ είπε ότι οι παίκτες μου είναι σαν να παίζουν χωρίς προπονητή. Η δήλωση αυτή ήταν ασεβής. Δεν τον ξέρω προσωπικά, αλλά η δήλωση που έκανε δείχνει ασέβεια σε εμένα και τον Παναθηναϊκό. Πρέπει να εστιάσεις στην ομάδα σου και τους παίκτες σου. Είναι η πρώτη σου χρονιά στην Ευρωλίγκα, δεν μπορείς να μιλάς σε εμένα. Όποιος στο είπε αυτό να βγεις και να το πεις μην κρύβεσαι. Άκουσα ότι θα ανεβάσεις πολύ το μπάτζετ. Ακόμα και 100 εκατομμύρια να φτάσεις, με αυτή τη νοοτροπία και αυτούς τους τρόπους δεν θα φτάσεις ποτέ στο επίπεδό μου, εγώ έχω κερδίσει 3 τα τελευταία χρόνια. Οπότε σκάσε και μίλα για την ομάδα σου».
Όλα όσα είπε ο Αταμάν στη συνέντευξη Τύπου:
Για τη νίκη επί της Μυκόνου: «Πήραμε σοβαρά το παιχνίδι, ξέρουμε ότι είναι τα πλέι οφ. Δεν ήταν εύκολο σωματικά και πνευματικά να παίξεις. Ημασταν έτοιμοι, είχαμε τον έλεγχο στην πρώτη περίοδο, μοιράσαμε την μπάλα και πήραμε τη νίκη».
Για την ψυχολογία μετά τον αποκλεισμό στη Euroleague και τη συνέχεια: «Όλοι οι παίκτες είναι απογοητευμένοι, όπως και όλοι μας, όπως και ο κόσμος. Αυτός είναι ο αθλητισμός. Είχαμε τρεις στόχους: Το Κύπελλο, την Ευρωλίγκα τον μεγάλο στόχο και το πρωτάθλημα. Πήραμε το Κύπελλο κόντρα στον Ολυμπιακό, αλλά χάσαμε το Final Four στο πέμπτο παιχνίδι. Δεν είναι εύκολο, όταν ήμασταν στο 2-0. Πρέπει να σεβαστούμε τη Βαλένθια, που τερμάτισε στη 2η θέση και έκανε εξαιρετική σεζόν, έχασαν μόνο τρία ματς στην έδρα τους. Κερδίσαμε τα δύο πρώτα εκεί, αλλά στα επόμενα δύο είχαμε άθλια στατιστικά. Στο πέμπτο παιχνίδι είχαν πλεονέκτημα πνευματικά και το ψυχολογικό μομέντουμ και κέρδισαν τη σειρά.
Υπάρχουν κι άλλες λεπτομέρειες που δε τις λέει κανείς. Ο αρχηγός μας, ο καλύτερος επιθετικός μας παίκτης στις τρεις σεζόν, ο Κώστας Σλούκας δεν έπαιξε λόγω τραυματισμού. Ηταν ο πιο επιδραστικός πόιντ γκαρντ για την επίθεσή μας στα τρία χρόνια. Ο Σλούκας έχει την καλύτερη στατιστική στα τρία αυτά χρόνια. Αν έμενε ο Μοντέρο εκτός από τη Βαλένθια τι θα γινόταν; Θα ήταν πολύ διαφορετικό. Δε θέλω να φέρω δικαιολογίες για τους παίκτες μου. Μας έλειψε πολύ ο Σλούκας.
Υπήρχαν διαφορετικά κριτήρια από τους διαιτητές. Υπήρχε μεγάλη διαφορά στις βολές στο τρίτο, το τέταρτο και το πέμπτο ματς. Ο καλύτερος επιθετικός μας παίκτης δεν πήγε στις βολές. Δεν πετύχαμε στην Ευρωλίγκα, συμβαίνει αυτό στον αθλητισμό. Στις τρεις τελευταίες σεζόν με τη Φενέρμπαχτσε έχουμε το καλύτερο ρεκόρ από όλες τις ομάδες. Έχουμε μία Ευρωλίγκα, δύο Κύπελλα και ένα πρωτάθλημα. Μόνο η Φενέρ είχε καλύτερα αποτελεσαμτα από εμας. Και στην Ελλάδα δεν υπάρχει άλλη ομάδα καλύτερη από εμάς. Είμαστε η πιο πετυχημένη ομάδα στην Ελλάδα».
Για το τι είπε στους παίκτες: «Μόνο 4 ομάδες θα παίξουν στο Φ4. Εχουμε την ποιότητα, πρέπει να πάμε βήμα-βήμα στα πλέι οφ και να τα καταφέρουμε στον τελικό. Δε χρειάζεται να πούμε κάτι με τους παίκτες. Μέσα στη σεζόν συζητάμε. Δεν κάνουμε τέχνη. Υπάρχουν δύσκολες στιγμές και πρέπει να μάθεις να τις προσπερνάς. Οι παίκτες έχουν την εμπειρία. Ηρθα εδώ με την εμπιστοσύνη του κ. Γιαννακόπουλου και θα φύγω όταν ο κ. Γιαννακόπουλος χάσει την εμπιστοσύνη του σε μένα».
Για το αν επηρεάστηκε η ομάδα του με όσα έγιναν εκτός παρκέ: «Οι παίκτες μου είναι αναστατωμένοι και στεναχωρημένοι. Χάσαμε από το 2-0 και είναι βαρύ και για τον κόσμο, αλλά ακόμα περισσότερο για εμάς, που δουλεύαμε 7 μήνες. Εχουμε ακόμα ένα μεγάλο στόχο μπροστά μας και στη συνέχεια θα δούμε τι θα γίνει».