Ο Πέδρο Μαρτίνεθ
Η Βαλένθια βρίσκεται ένα βήμα πριν από μια ιστορική πρόκριση στο Final Four της EuroLeague, μετά το 2-2 στη σειρά με τον Παναθηναϊκό AKTOR.
Παρότι η ισπανική ομάδα έχει ήδη «σπάσει» δύο φορές την έδρα στο ΟΑΚΑ και επιστρέφει στη Βαλένθια για το Game 5, ο Πέδρο Μαρτίνεθ επιλέγει την απόλυτη προσγείωση, αποφεύγοντας κάθε ίχνος υπεραισιοδοξίας.
Οι δηλώσεις του μετά το Game 4, όπως καταγράφηκαν στη συνέντευξη Τύπου και στο Movistar, συνθέτουν μια πλήρη εικόνα ενός προπονητή που βλέπει τη σειρά ως λεπτομερή, ισορροπημένη και ακόμη εντελώς ανοιχτή.
«Φανταστικοί για 16 λεπτά»
Ο Μαρτίνεθ ξεκίνησε την τοποθέτησή του αναγνωρίζοντας τη δυσκολία του αγώνα και τη φύση της σειράς:
«Ήταν ένα πολύ σκληρό παιχνίδι, και οι δύο ομάδες είχαν ευκαιρίες να κερδίσουν. Είμαστε χαρούμενοι, αλλά ο Παναθηναϊκός έπαιξε εξαιρετική και επιθετική άμυνα στο δεύτερο ημίχρονο και μας δημιούργησε πολλά προβλήματα. Παίξαμε φανταστικά για περίπου 16 λεπτά στο πρώτο ημίχρονο».
Στη συνέχεια στάθηκε στη διακύμανση της απόδοσης της ομάδας του:
«Στο δεύτερο ημίχρονο είχαμε δύσκολες στιγμές και η άμυνά μας στο τρίτο δεκάλεπτο δεν ήταν καλή. Δεχθήκαμε 30 πόντους στο τελευταίο δεκάλεπτο, κάτι που δεν μου αρέσει καθόλου. Ήμασταν λίγο κουρασμένοι και ο Παναθηναϊκός έκανε εξαιρετικές επιθέσεις, δύσκολες για να τις αντιμετωπίσεις».
Παρά τα προβλήματα, αναγνώρισε τη συμβολή συγκεκριμένων παικτών:
«Ο Τόμπσον, ο Τέιλορ και ο Πραντίγια έκαναν νικηφόρες ενέργειες που μας βοήθησαν να αντιδράσουμε και να κερδίσουμε το παιχνίδι».
«Δεν πρέπει να πέφτουμε σε αυταπάτη»
Για τη συνολική εικόνα της σειράς, ο Μαρτίνεθ ήταν απόλυτος:
«Δεν πρέπει να πέσουμε στην αυταπάτη. Το μόνο που έχουμε καταφέρει είναι να παίξουμε ένα πέμπτο παιχνίδι, δεν έχουμε προκριθεί ακόμα. Και οι δύο ομάδες έχουν αποδείξει ότι μπορούν να κερδίσουν εκτός έδρας».
Στην τηλεοπτική του παρουσία, ο Ισπανός τεχνικός εστίασε περισσότερο στη νοοτροπία και στην ψυχολογική πλευρά της σειράς.
«Είμαι χαρούμενος για τη νίκη, αλλά κυρίως για την προσπάθεια και για τα δύσκολα λεπτά που περάσαμε στο τρίτο δεκάλεπτο».
Σχολιάζοντας την εικόνα του αγώνα, ανέφερε:
«Οι αντίπαλοι μπήκαν με τρομερή αμυντική επιθετικότητα και μας δημιούργησαν πολλά προβλήματα, ακόμα και στο να εκτελέσουμε τα συστήματά μας. Φαινόταν ότι είχαν πάρει τον έλεγχο του αγώνα, αλλά επιστρέψαμε με προσωπικότητα και ενέργεια».
Οι τρεις παίκτες που ξεχώρισε
Για τους παίκτες του στάθηκε ιδιαίτερα:
«Η νοοτροπία των παικτών είναι αυτή που μας κρατά ζωντανούς. Ο Πραντίγια, ο Μοντέρο και ο Τόμπσον έκαναν εξαιρετικές ενέργειες όταν τις χρειαζόμασταν περισσότερο».
Στη συνέχεια τόνισε τη σημασία της ψυχραιμίας πριν το Game 5:
«Δεν έχουμε κερδίσει τίποτα ακόμα. Πρέπει να ανακάμψουμε και να προετοιμάσουμε το παιχνίδι όσο καλύτερα γίνεται. Θα πάμε λεπτό με λεπτό, χωρίς πίεση».
«Μπορούν να μας νικήσουν ξανά»
Παράλληλα αναγνώρισε την εμπειρία του αντιπάλου:
«Ο Παναθηναϊκός έχει παίκτες με μεγάλη εμπειρία σε τέτοιες σειρές και έχει το ψυχολογικό πλεονέκτημα επειδή μας έχει κερδίσει δύο φορές στη Βαλένθια».
Ο Μαρτίνεθ έκλεισε τη συνολική του προσέγγιση με μια καθαρή τοποθέτηση για το τελευταίο παιχνίδι:
«Δεν ξέρω ποιο θα είναι το κλειδί. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Παναθηναϊκός μπορεί να μας κερδίσει ξανά και ότι αυτή τη στιγμή το εντός ή εκτός έδρας δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο».
Και πρόσθεσε:
«Είναι τιμή και προνόμιο να παίζεις ένα πέμπτο παιχνίδι. Όλα θα κριθούν στις λεπτομέρειες, όπως και στα προηγούμενα ματς που κρίθηκαν στα τελευταία δευτερόλεπτα».