Μαρτίνεθ: «Στόχος ήταν να παλέψουμε για τα play in, τώρα τι άλλο;» (vid)

Ο Πέδρο Μαρτίνεθ στο flash interview ανέφερε βήμα-βήμα τους στόχους που είχαν θέσει οι “Νυχτερίδες”, μη μπορώντας να ορίσει το ταβάνι της ομάδας του εν όψει συνέχειας.

Μαρτίνεθ: «Στόχος ήταν να παλέψουμε για τα play in, τώρα τι άλλο;» (vid)

Πέδρο Μαρτίνεθ

Ο Πέδρο Μαρτίνεθ στο flash interview ανέφερε βήμα-βήμα τους στόχους που είχαν θέσει οι “Νυχτερίδες”, μην μπορώντας να ορίσει το ταβάνι της ομάδας του εν όψει συνέχειας.

Αναλυτικά:

“Ο πρώτος μας στόχος ήταν να παλέψουμε για τα play in. Αργότερα, στοχεύσαμε τα playoffs και στη συνέχεια στο Top4. Πριν από περίπου τρεις βδομάδες ο στόχος ήταν να πάμε στο Final Four. Τώρα; Τι άλλο; “.