Να μείνει ή να φύγει ο Εργκίν Αταμάν από τον Παναθηναϊκό; (poll)

Ο Παναθηναϊκός δεν θα βρίσκεται στο Final Four και το κλίμα έχει βαρύνει για τον Εργκίν Αταμάν. Εσείς τι πιστεύετε ότι πρέπει να γίνει με το μέλλον του Τούρκου τεχνικού;

Να μείνει ή να φύγει ο Εργκίν Αταμάν από τον Παναθηναϊκό; (poll)

Το κλίμα στις τάξεις του Παναθηναϊκού AKTOR είναι «βαρύ», μετά την ήττα από την Βαλένθια και το αποκλεισμό από το Final Four της Euroleague. Το γεγονός ενισχύεται αν υπολογίσει κανείς ότι το Final Four θα γίνει στην έδρα των «πρασίνων», το Telekom Center Athens.

Ο Εργκίν Αταμάν έχει το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί για την αγωνιστική κατάσταση του Παναθηναϊκού. Ο Τούρκος τεχνικός έχει συμβόλαιο που τον δεσμεύει και για την επόμενη αγωνιστική περίοδο, η γενική απόδοση της ομάδας και η ατμόσφαιρα που επικρατεί δεν αφήνουν περιθώρια για αισιοδοξία.

Μοναδικός στόχος πλέον είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος, που αποτελεί μονόδρομο. Ωστόσο, ακόμα και να φτάσει σε αυτό το στόχο, το μέλλον του είναι αβέβαιο.

Εσείς πιστεύετε πως πρέπει να μείνει ή να φύγει ο Εργκίν Αταμάν από τον Παναθηναϊκό;