Ο Ζαν Μοντέρο εμφανίστηκε ιδιαίτερα χαρούμενος μετά τη νίκη της Βαλένθια με 81-64 απέναντι στον Παναθηναϊκό και την πρόκριση στο Final Four της Euroleague στην Αθήνα. Ο νεαρός γκαρντ στάθηκε στη μεγάλη προσπάθεια της ομάδας του σε όλη τη σειρά, αναφέρθηκε στη δήλωση που είχε προκαλέσει συζητήσεις πριν από το πρώτο παιχνίδι, ενώ τόνισε πως η Βαλένθια πρέπει να παραμείνει συγκεντρωμένη ενόψει του ημιτελικού απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης.
«Δεν θα μπορούσα να νιώθω περισσότερο υπερήφανος. Καταβάλαμε μεγάλη προσπάθεια σε όλα τα παιχνίδια. Είναι πολύ δύσκολο να παίζεις σε μια τέτοια σειρά αγώνων».
Για τη δήλωση που είχε κάνει πριν το Game 1: «Δεν είναι δικό μου λάθος, είναι δικό τους. Δεν είπα αυτό που κατάλαβαν. Δεν ξέρω τι ήθελε να πω ο Παναθηναϊκός. Εγώ είπα αυτό που ήθελα».
Για το ότι ο Αταμάν έχρισε ως φαβορί για την κατάκτηση τη Βαλένθια: «Πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι και να νικήσουμε τη Ρεάλ στον ημιτελικό και να είμαστε ανταγωνιστικοί».
Για το τι έπαιξε ρόλο στις 3 νίκες: «Παίξαμε κάθε κατοχή ξεχωριστά, κάθε αγώνα ξεχωριστά. Μετά το 0-2 σκεφτόμασταν μόνο το Game 3, μετά το Game 4 και τέλος το Game 5».