Πέδρο Μαρτίνεθ: «Δεν έχω πρόβλημα να δώσω το χέρι στον Αταμάν – Έχει καρδιά ο Παναθηναϊκός»

Ο Πέδρο Μαρτίνεθ μίλησε για την ένταση με Αταμάν, χαρακτήρισε φαβορί τον Παναθηναϊκό και αποθέωσε την ποιότητα της σειράς.

Πέδρο Μαρτίνεθ: «Δεν έχω πρόβλημα να δώσω το χέρι στον Αταμάν – Έχει καρδιά ο Παναθηναϊκός»

Πέδρο Μαρτίνεθ-Έργκιν Αταμάν

Η Βαλένθια ετοιμάζεται για το Game 4 απέναντι στον Παναθηναϊκό AKTOR στο Telekom Center Athens (21:15), με τον Πέδρο Μαρτίνεθ να τοποθετείται εκτενώς στα ισπανικά μέσα για όσα συνέβησαν στο επεισοδιακό τρίτο παιχνίδι της σειράς των playoffs της EuroLeague, αλλά και για τη συνέχεια της μάχης με τους «πράσινους».

Ο Ισπανός τεχνικός αναφέρθηκε αρχικά στην ένταση που οδήγησε στη διπλή αποβολή του ίδιου και του Έργκιν Αταμάν, επαναλαμβάνοντας πως δεν αισθάνεται περήφανος για όσα έγιναν.

Στη συνέχεια, στάθηκε στην τεράστια πίεση που συνοδεύει μία τόσο μεγάλη σειρά playoffs:

«Υπάρχει τεράστια ένταση, υπάρχει πολύ μεγάλο διακύβευμα. Όλοι υπερασπίζονται τη θέση τους, όλοι υπερασπίζονται τις πιθανότητές τους. Σε έναν ιδανικό κόσμο, θα ήθελα να μην είχε συμβεί τίποτα από αυτά».

«Δεν έχω πρόβλημα με τον Αταμάν»

Ο Μαρτίνεθ ρωτήθηκε και για τη νέα συνάντησή του με τον Εργκίν Αταμάν στο Game 4, μετά την ένταση του προηγούμενου αγώνα.

«Νομίζω ότι όλα θα γίνουν φυσιολογικά. Δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί του. Χθες προφανώς υπήρξε ένταση, αλλά τώρα είναι ένα νέο παιχνίδι. Είμαστε επαγγελματίες και φυσικά δεν έχω πρόβλημα να του δώσω το χέρι».

Παράλληλα, χαρακτήρισε τη σειρά μία από τις πιο ποιοτικές που έχει παρακολουθήσει:

«Είναι μία σειρά με τεράστια ένταση αλλά και πολύ μπάσκετ. Τα παιχνίδια είναι πολύ ισορροπημένα τόσο στο σκορ όσο και στην αξιολόγηση. Το τέταρτο παιχνίδι θα είναι σπουδαίο και θα κριθεί σε πολλές μικρές λεπτομέρειες. Για μένα είναι μία εξαιρετική σειρά μπάσκετ».

«Ο Παναθηναϊκός έχει καρδιά»

Ο προπονητής της Βαλένθια στάθηκε και στην ποιότητα του Παναθηναϊκού:

«Ο Παναθηναϊκός έχει πολύ καλά διαστήματα μέσα στα παιχνίδια. Στη Βαλένθια ήταν καλύτεροι από ό,τι χθες, αλλά και χθες έδειξαν τεράστια καρδιά και είχαν ευκαιρία να κερδίσουν στο τέλος».

Και συνέχισε:

«Πρέπει να είμαστε έτοιμοι τόσο για τις καλές όσο και για τις κακές στιγμές, γιατί μιλάμε για μεγάλες ομάδες και μεγάλους παίκτες. Θα υπάρξουν διακυμάνσεις και για τις δύο ομάδες».

«Δεν είναι μάχη Αταμάν – Μαρτίνεθ»

Ο Ισπανός τεχνικός αρνήθηκε να παρουσιάσει τη σειρά ως προσωπική μάχη προπονητών:

«Στο τέλος, δεν είναι μία μάχη ανάμεσα στον Αταμάν και σε μένα. Εμείς οι προπονητές έχουμε ένα μέρος της ευθύνης, αλλά όλα εξαρτώνται από το ταλέντο των παικτών, την ποιότητά τους και τις στιγμές έμπνευσής τους».

Ο Μαρτίνεθ αναφέρθηκε και στις μεγάλες επιθετικές εκρήξεις των δύο ομάδων:

«Εμείς χθες είχαμε παίκτες που έκαναν νικητήριες φάσεις. Εκείνοι είχαν αντίστοιχες στιγμές στη Βαλένθια, όταν έβαλαν έξι ή επτά συνεχόμενα τρίποντα. Αυτοί οι μεγάλοι παίκτες είναι που κάνουν τη διαφορά σε τέτοιες σειρές».

Πέδρο Μαρτίνεθ

«Οι παίκτες μου είναι γενναίοι»

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στους παίκτες του και στη στάση που έδειξαν μέσα στο καυτό περιβάλλον της Αθήνας:

«Ο Παναθηναϊκός μάς νίκησε στη Βαλένθια μέσα σε εξαιρετική ατμόσφαιρα. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι να παίζουμε σε τέτοια γήπεδα. Εκείνοι το έκαναν στη Βαλένθια, εμείς εδώ».

Τέλος, παραδέχθηκε ότι ο Παναθηναϊκός παραμένει το φαβορί για την πρόκριση:

«Νομίζω ότι εκείνοι εξακολουθούν να είναι το φαβορί, γιατί είναι πολύ δύσκολο να κερδίσεις δύο συνεχόμενα παιχνίδια. Εμείς τώρα παίζουμε χωρίς δίχτυ ασφαλείας, είμαστε υποχρεωμένοι να κερδίσουμε. Εκείνοι επίσης θέλουν τη νίκη, αλλά έχουν ακόμη και πέμπτο παιχνίδι αν χρειαστεί».