Τη συνέχιση της παρουσίας της στην EuroLeague επιβεβαίωσε το βράδυ της Τετάρτης (13/5) η Βιλερμπάν, βάζοντας τέλος στα σενάρια αβεβαιότητας που υπήρχαν γύρω από το μέλλον της στη διοργάνωση. Παράλληλα, ο γαλλικός σύλλογος ανακοίνωσε και την είσοδο νέων επενδυτών.
Μετά από μια ιδιαίτερα απογοητευτική χρονιά στην κορυφαία ευρωπαϊκή μπασκετική σκηνή, η παραμονή της ομάδας στην EuroLeague έμοιαζε αμφίβολη. Η κατάσταση έγινε ακόμη πιο δύσκολη όταν η Βιλερμπάν τιμωρήθηκε πρόσφατα, καθώς οι οικονομικές δαπάνες για το ρόστερ της σεζόν 2025-26 δεν έφτασαν το ελάχιστο όριο που προβλέπεται από τους κανονισμούς.
Έτσι, έγινε η πρώτη ομάδα που δέχεται ποινή όχι λόγω υπερβολικών εξόδων, αλλά εξαιτίας χαμηλού αγωνιστικού προϋπολογισμού.
Παρότι όλα έδειχναν πως η θέση της ομάδας στην EuroLeague ήταν εξαιρετικά επισφαλής — κάτι που είχε αφήσει να εννοηθεί και ο Τσους Μπουένο κάνοντας λόγο για μια «ρευστή» κατάσταση — δημοσιεύματα από τη Γαλλία παρουσιάζουν πλέον μια εντελώς διαφορετική εικόνα, ανατρέποντας τα δεδομένα που ίσχυαν μέχρι σήμερα.