Η Φενέρμπαχτσε μέσω επίσημης ανακοίνωσης, γνωστοποίησε ότι ανανέωσε τη συμφωνία της για να παίζει στη Euroleague.
Η Φενέρμπαχτσε ξεκαθάρισε και επίσημα τη στάση της σχετικά με το μέλλον της στη EuroLeague.
Μέσα από επίσημη ανακοίνωση, η τουρκική ομάδα υπογράμμισε πως συνεχίζει να στηρίζει τον εποικοδομητικό διάλογο για την επόμενη μέρα του ευρωπαϊκού μπάσκετ, ενώ παράλληλα γνωστοποίησε ότι ανανέωσε τη συμφωνία αδειοδότησής της με τη EuroLeague.
Η ανακοίνωση της Φενέρμπαχτσε
«Έχουμε αξιολογήσει με εποικοδομητικό τρόπο τα διάφορα πρότζεκτ και τις οργανωτικές πρωτοβουλίες που έχουν προκύψει πρόσφατα σχετικά με το μέλλον του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Ως Φενέρμπαχτσε, η προσέγγισή μας δεν ήταν ποτέ διχαστική· αντίθετα, στόχος μας ήταν πάντα η ενότητα και η συμβολή στην ανάπτυξη του ευρωπαϊκού μπάσκετ μέσα από συλλογική προσπάθεια.
Καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, διατηρήσαμε την ακλόνητη πεποίθησή μας ότι η δημιουργία διαλόγου μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων πλευρών είναι ζωτικής σημασίας για το μέλλον του αθλήματος και υποστηρίξαμε σταθερά αυτή τη θέση.
Παρακολουθούμε επίσης στενά το όραμα του NBA Europe για το ευρωπαϊκό μπάσκετ, καθώς και τη συνολική του προσέγγιση σχετικά με την παγκόσμια ανάπτυξη του αθλήματος. Θεωρούμε ότι αυτό το ενδιαφέρον, όπως και άλλες επενδυτικές πρωτοβουλίες, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για το μέλλον του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Πιστεύουμε ακράδαντα ότι το πραγματικό δυναμικό του ευρωπαϊκού μπάσκετ μπορεί να αξιοποιηθεί πλήρως μόνο όταν ο ανταγωνισμός περιορίζεται αποκλειστικά εντός των τεσσάρων γραμμών του γηπέδου, ενώ εκτός παρκέ όλοι οι φορείς ενώνονται κάτω από ένα κοινό όραμα. Για αυτόν τον λόγο, είμαστε πεπεισμένοι ότι πιθανές μελλοντικές συνεργασίες και ευκαιρίες αμοιβαίας ανάπτυξης μεταξύ της EuroLeague και του NBA Europe θα προσφέρουν σημαντικά οφέλη στο άθλημα στην Ευρώπη.
Όπως κάνουμε από την πρώτη ημέρα, ο σύλλογός μας θα συνεχίσει να στηρίζει κάθε εποικοδομητικό διάλογο που έχει ως στόχο την ανάπτυξη, την ενότητα και την πρόοδο του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Φενέρμπαχτσε Μπέκο αποφάσισε να ανανεώσει τη συμφωνία αδειοδότησής της με τη EuroLeague, η οποία επρόκειτο να λήξει στο τέλος της φετινής σεζόν.
Ο στόχος μας δεν περιορίζεται μόνο στις αγωνιστικές επιτυχίες· επιδιώκουμε επίσης να συμβάλουμε στη βιώσιμη ανάπτυξη, την οικονομική ενίσχυση και τη διεθνή αναβάθμιση του brand του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Όπως πράττουμε μέχρι σήμερα, θα συνεχίσουμε να αναλαμβάνουμε ευθύνη για την πρόοδο του ευρωπαϊκού μπάσκετ, να διατηρούμε εποικοδομητική στάση και να εργαζόμαστε διαρκώς για το μέλλον του αθλήματος».