Ένας Παναθηναϊκός αδούλευτος και ένας προπονητής που μας κοροϊδεύει στα μούτρα μας

Ο Γιάννης Σαπουντζάκης γράφει για την ήττα του Παναθηναϊκού στο Φάληρο και τις (για μια ακόμα φορά) απίθανες δηλώσεις του Μπενίτεθ.

Ένας Παναθηναϊκός αδούλευτος και ένας προπονητής που μας κοροϊδεύει στα μούτρα μας

O Ράφα Μπενίτεθ / © Eurokinissi

Μηδέν από μηδέν, μηδέν. Θα μπορούσε να είναι και αυτός ο τίτλος του παρόντος κειμένου. «Όλα μηδέν». Τέλος πάντων, ένα μίγμα λέξεων, στο οποίο πρωταγωνιστής θα είναι η λέξη «μηδέν». Άλλωστε, αυτός είναι ο όρος που περιγράφει καλύτερα την παρουσία του Παναθηναϊκού στο ματς με τον Ολυμπιακό στο Φάληρο.

Ψάχνεις από κάπου να πιαστείς, να δώσεις ένα ελαφρυντικό. Δεν βρίσκεις, όμως, τίποτα. Ο Παναθηναϊκός τελείωσε το παιχνίδι με μηδέν τελικές στην αντίπαλη εστία. Με μηδέν καλές ευκαιρίες, απέναντι σε μία ομάδα που έχει απειληθεί στην έδρα της ακόμα και από αντιπάλους που πάλεψαν για να παραμείνουν στην κατηγορία. Όχι, ο Ολυμπιακός ούτε στο ματς της Τετάρτης ήταν ιδιαίτερα καλός. Έβγαλε και πάλι αρκετές από τις αδυναμίες που έχει εμφανίσει σε όλη τη διάρκεια της σεζόν. Ήταν, όμως, τόσο κακός ο Παναθηναϊκός, που οι Πειραιώτες πήραν το τρίποντο με σχετική άνεση.

Ακόμα και στα χρόνια της σκληρής λιτότητας, όταν το «Τριφύλλι» έπαιζε κυρίως με πιτσιρίκια από την Ακαδημία, είχε παίξει τα ντέρμπι και είχε σταθεί πολύ καλύτερα, συγκριτικά με το ματς της Τετάρτης. Θα πρέπει κανείς να ψάξει πολύ για να βρει πιο ανεμική παρουσία του Παναθηναϊκού σε ντέρμπι ελληνικού πρωταθλήματος.

Και για όποιον απαντά στα παραπάνω πως ο Παναθηναϊκός δεν είχε κίνητρο, κίνητρο δεν είχε ούτε στο ματς της Κυριακής με την ΑΕΚ στη Φιλαδέλφεια. Εκεί, οι πράσινοι ήταν πιο ανταγωνιστικοί, έδειξαν κάτι. Και πάνω που αναρωτιόμασταν αν ο προπονητής θα διατηρήσει τον ίδιο σχηματισμό και θα προσπαθήσει να εφαρμόσει το ίδιο πλάνο κόντρα στον Ολυμπιακό, έκανε για πολλοστή φορά ακατανόητες επιλογές.

Ο Μπενίτεθ δεν άλλαξε μεν την τετράδα στην άμυνα, όμως αποφάσισε να τραβήξει τον Ταμπόρδα στην άκρη και να βάλει δεύτερο επιθετικό. Ο Σφιντέρσκι ήταν μία απλή αναφορά στις συνθέσεις των δύο ομάδων, δεν πρέπει να έκανε ούτε μία ενέργεια που να δικαιολογεί την επιλογή του προπονητή του. Συνολικά, όμως, ο Παναθηναϊκός έδειξε και πάλι πως είναι μία ομάδα αδούλευτη. Μία ομάδα χωρίς προσανατολισμό, που δεν ξέρει τι θέλει να κάνει μέσα στο γήπεδο.

Και σα να μην έφτανε αυτό που είδαμε στα 90 λεπτά, ήρθε ο προπονητής στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος της αναμέτρησης για να μας πει ότι «του χρόνου θα πάμε καλύτερα». Βέβαια, πως, ακριβώς, θα γίνει αυτό, δεν μας είπε. Έμοιαζε, σαν να μας κοροϊδεύει στα μούτρα μας.

Δηλαδή, εδώ και 7-8 μήνες τι γίνεται; Στα χέρια του δεν είναι η ομάδα; Αυτός δεν θα έπρεπε να έχει παρουσιάσει κάτι. Καλό το παραμύθι «θα πάρουμε 10-12 παίκτες που θα είναι καλύτεροι από αυτούς που έχουμε τώρα» που έχει επαναλάβει σε πολλές περιπτώσεις, όλο το τελευταίο διάστημα, μα δεν έχει δράκο.

Δεν γίνεται να λέει ο προπονητής ότι «ήμασταν ανταγωνιστικοί στα play offs». Σε μία διαδικασία, δηλαδή, που οι «πράσινοι» σε πέντε ντέρμπι ως τώρα έχουν πάρει μόλις δύο βαθμούς και έχουν πετύχει μόλις ένα τέρμα! Αυτό του Τεττέη στην ήττα από την ΑΕΚ στη Φιλαδέλφεια. Δεν υπάρχει καμία συμφωνία λόγων και έργων.

Το ότι αυτή η κατάσταση δεν προχωράει, είναι εμφανές από καιρό. Όμως, με τις δημόσιες τοποθετήσεις του ο Ισπανός, εξέθεσε τον εαυτό του πολύ περισσότερο στα μάτια των οπαδών του «Τριφυλλιού». Ήταν ξεκάθαρο πως προσπάθησε ουκ ολίγες φορές να παραποιήσει μία εικόνα που ήταν ξεκάθαρη στα μάτια όλων. Ο Παναθηναϊκός, μετά το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ, θα λύσει τη συνεργασία του με τον Ράφα Μπενίτεθ και από την Δευτέρα το πρωί θα κοιτάξει την επόμενη μέρα, ελπίζοντας η σεζόν που ολοκληρώνεται, να αποτελέσει σύντομα… μακρινή ανάμνηση.