Ο Ολυμπιακός έχει τη Μονακό στο 2-0 με καθηλωτικό, ολοκληρωτικό και απόλυτο μπάσκετ.
Στο 2-0 λοιπόν πλέον ο Ολυμπιακός με τη Μονακό, με καθηλωτικό, ολοκληρωτικό και απόλυτο μπάσκετ, από τους ερυθρόλευκους.
Εύκολο; Σίγουρα όχι.
Εύκολο το έκαναν οι παίκτες.
Εύκολο το έκανε ο coach.
Ο Ολυμπιακός, παίζει το καλύτερο μπάσκετ, σε ολόκληρη την Ευρώπη και πλέον, το αποδέχονται όλοι, εκτός κάποιων ελαχίστων εξαιρέσεων βέβαια, που προτιμούν να εθελοτυφλούν.
Μπορεί να ακούγεται παράξενο, όμως ο Ολυμπιακός έχει ακόμα περιθώρια βελτίωσης κι ας μπήκαμε στον Μάιο.
Το δήλωσε άλλωστε και ο ΜVP της Euroleague, Σάσα Βεζένκοφ, μετά το τέλος του ματς.
Ένας μήνας λοιπόν, που θα κριθούν τα πάντα στην Ευρώπη .
Ο Ολυμπιακός του Γιώργου Μπαρτζώκα, σέβεται κάθε αντίπαλο, πόσο μάλλον την Μονακό των play off.
Δυσκολεύτηκε στις αρχές του πρώτου αγώνα, χρειάστηκε να την διαβάσει καλύτερα, όμως όταν έγινε αυτό, δεν την άφησε να πιστέψει ποτέ, πως μπορεί να πάρει κάτι θετικό από το game one.
Στο game two, την σεβάστηκε ακόμα περισσότερο και μάλιστα, το έκανε δύο φορές.
Στο πρώτο ημίχρονο, παίζοντας κατά διαστήματα, μπάσκετ που όμοιο του, δεν έχουμε ξαναδεί τα τελευταία χρόνια, πήγε στο ημίχρονο με το σκορ να βρίσκεται, άκουσον άκουσον, στο 59-31.
Κάπου εκεί, όλα είχαν τελειώσει και είχαν πάρει το δρόμο τους, για το 2-0 στη σειρά.
Όμως, δεν φτάνει αυτό, στις αρχές του δευτέρου ημιχρόνου και μετά την αποβολή του Μάικ Τζέιμς, ο Γιώργος Μπαρτζώκας, έδειξε ακόμα περισσότερο σεβασμό στους Μονεγάσκους.
Μετά από αυτή την εξέλιξη και αφού όλοι βλέπαμε πως οι φιλότιμοι παίκτες της Μονακό παραδόθηκαν οριστικά, ο coach του Ολυμπιακού, έριξε ταχύτητες, δεν διάλεξε τον δρόμο της ταπείνωσης, ξεκούρασε, αρκετούς παίκτες, έκανε σωστή διαχείριση του ρόστερ και τελείωσε το ματς, με το σκορ, να γράφει στο ταμπλό του ΣΕΦ 94-64 .
Ένα ΣΕΦ που «φλεγόταν». Για όσους είχαμε την τύχη να βρεθούμε στο ιστορικό φαληρικό στάδιο, είδαμε τι σημαίνει έδρα, με παλμό, φωνή, χωρίς ακρότητες, με τους φίλους του Ολυμπιακού, να είναι ένας ακόμα σημαντικός παίκτης εκτός παρκέ .
Ο Γιάννης, με τον φίλο του Νόβακ και τον Κούζμα να έρχεται για πρώτη φορά στο ΣΕΦ, είχαν σαστίσει, με όλα όσα έβλεπαν και βίωναν , από την ατμόσφαιρα που είχε δημιουργηθεί.
Αυτό, αν όλα γίνουν όπως πρέπει, ήταν το τελευταίο ματς, των ερυθρολεύκων, στο παλιό ΣΕΦ, σε ότι αφορά τις ευρωπαϊκές του υποχρεώσεις.
Σε ότι αφορά το ματς της Τρίτης, εκείνο που χρειάζεται να κάνει ο Ολυμπιακός, είναι να σεβαστεί για ακόμα μία φορά, την Μονακό, για να φτάσει στο 3-0 και να ολοκληρώσει την δεύτερη φάση της Euroleague, πηγαίνοντας έτσι στο τελικό στάδιο, δηλαδή …«μέχρι τέλους», στο Final 4 της Αθήνας.