Ο Παναθηναϊκός AKTOR σπατάλησε και τη δεύτερη ευκαιρία του από τις τρεις που είχε και τώρα καλείται να κερδίσει στην Ισπανία για να βρεθεί στο Final Four του σπιτιού του. Οι πράσινοι μπήκαν ξανά άσχημα στο Game 4 με τη Βαλένθια και εν τέλει ηττήθηκαν με το 86-89, σε άλλο ένα αμφίρροπο παιχνίδι στη σειρά.
Από νωρίς στο παιχνίδι φάνηκαν βέβαια και οι διαθέσεις της διαιτησίας, κάτι που μεταφράζεται και από τις 12 βολές του τριφυλλιού έναντι των 24 (!), δηλαδή των διπλάσιων της Βαλένθια με τη λήξη του ματς. Οι 3 διαιτητές δεν σφύριξαν με τα ίδια κριτήρια σε αρκετές φάσεις, αφήνοντας πολλές επαφές κατά του Παναθηναϊκού να περάσουν… αδιάφορες.
Πλέον, δεν υπάρχει χρόνος για απογοήτευση αλλά για ανασυγκρότηση, με στόχο να θυμηθεί ξανά όλα όσα έκανε πριν μία εβδομάδα στο έπος της Βαλένθια και για τρίτη σερί χρονιά, να εξασφαλίσει θέση στο F4. Για να συμβεί αυτό ωστόσο, πρέπει να βελτιώσει αρκετά από τα κακώς κείμενα στα Game 3 και 4 της Αθήνας, αφού η Βαλένθια έδειξε πως είναι μία πολύ επικίνδυνη ομάδα και στα playoffs.
Στο πρώτο μέρος δεν μπήκε καθόλου καλά ο Παναθηναϊκός. Οι πράσινοι έβγαζαν μία νευρικότητα, ένα άγχος χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Η ατμόσφαιρα που είχε κτιστεί από πριν ήταν η πλέον ιδανική για ένα ματς σαν κι αυτό. Και η μενταλιτέ με την οποία φαινόταν πως την αντιμετώπιζαν οι φίλαθλοι της ομάδας ήταν η σωστή. Δεν προσεγγίστηκε δηλαδή σαν Game 4, αλλά σαν ένα Game 5, ένα do or die ματς. Με το σόου του Ντόκεν, τα συνθήματα από νωρίς, τις αποδοκιμασίες στη Βαλένθια και τις αποθεώσεις σε κάθε άνθρωπο των πράσινων που πατούσε παρκέ.
Αμιγώς αγωνιστικά ωστόσο, το τριφύλλι έχανε ριμπάουντ αλλεπάλληλα, άφηνε κενά στην άμυνα και είχε κακές επιστροφές. Μέσα σε όλα και η διαιτησία δεν μπορούμε να πούμε πως ήταν και πολύ φιλική για τους πράσινους. Οι τρεις «άρχοντες» του ματς άφηναν πάρα πολλές επαφές, ενώ ο Χουάντσο Ερνανγκόμεθ βγήκε από πολύ νωρίς εκτός ουσιαστικά ματς με 4 φάουλ στα πρώτα 18 λεπτά! Κάτι που φυσικά έχουμε καιρό να δούμε και μάλιστα από έναν πολύ καλό αμυντικό.
Ο Όσμαν το είχε πάρει φυσικά πάνω του και με 10 πόντους σε 1,5 λεπτό στα τέλη της 2ης περιόδου μάζεψε τη διαφορά, που σε κάποια φάση είχε ξεφύγει σε διψήφια επίπεδα. Το 37-44 του ημιχρόνου δεν ήταν το ιδανικό για τον Παναθηναϊκό, αλλά ήταν σίγουρα ένα σκορ και ένα χάσμα που μπορούσε να διαχειριστεί και να εξαλείψει στο δεύτερο μέρος. Εκεί, όπου ο Τσέντι Όσμαν συνέχισε να μπαίνει με τα… μπούνια στις φάσεις, να κάνει τη διαφορά και στη επίθεση να παραδίδει ένα πραγματικό masterclass μειώνοντας μαζί με τους συμπαίκτες του στο 46-48 και με 6:16′ για τη λήξη του 3ου δεκαλέπτου ο T-Center πήρε φωτιά!
Μάλιστα οι πράσινοι πέρασαν και μπροστά στο σκορ, παίρνοντας αβάντα από την έδρα τους, όμως η Βαλένθια εκείνη τη στιγμή είχε ένα πρόβλημα για κάθε λύση! Ένα τρομερό κάρφωμα του Λεσόρ για το 65-όλα έδωσε απάντηση, όμως πάντα για ένα τσακ μπροστά οι Βαλενθιάνοι είχαν τον πρώτο λόγο. Η γλώσσα του σώματος των παικτών του Αταμάν έδειχνε πως ήθελαν τη νίκη όσο τίποτα άλλο, αλλά αυτό έβγαινε ξανά σε νευρικότητα και σπασμωδικές κινήσεις κι αποφάσεις στην επίθεση.
Αυτό στοίχισε στο τριφύλλι και η Βαλένθια το εκμεταλλεύτηκε τρέχοντας ένα πολύ καλό σερί στο τέλος, το οποίο υπερασπίστηκε μέχρι τη λήξη. Πλέον ο Παναθηναϊκός καλείται να αποβάλλει τα αρνητικά συναισθήματα, να κάνει… αναδρομή πριν μία εβδομάδα και να ξαναβρεί στην Ισπανία τον εαυτό, που άφησε εκεί με τα δύο μπρέικ!