Οι παίκτες του Άρη / © Intime
Ο Άρης πέτυχε μία ακόμα νίκη στα play off, την τέταρτη συνεχόμενη και μάλιστα το έπραξε παίζοντας ανά διαστήματα και καλό ποδόσφαιρο. Το τελικό 1-2 δεν αντικατοπτρίζει σε καμία περίπτωση το τι έγινε στον Βόλο, καθώς πέρα από τα 2 γκολ, ο Άρης είχε 3 δοκάρια (2 ο Καντεβέρε, 1 ο Μορόν) και σωρεία ευκαιριών για πολλά ακόμα γκολ, ενώ οι γηπεδούχοι με μία φάση ισοφάρισαν προσωρινά για…11 δευτερόλεπτα καθώς ακολούθησε το 2-1 αμέσως.
Σε αυτά τα παιχνίδια που οι «σοφοί» του ποδοσφαίρου τα κατέστησαν τελείως αδιάφορα (πέρα από ένα οικονομικό κίνητρο για τις ΠΑΕ), πολλοί θεωρούν ότι δεν μπορούν να βγουν χρήσιμα συμπεράσματα. Σε γενικές γραμμές δεν θα διαφωνήσω, αλλά ξεκάθαρα μπορείς να καταλάβεις ποιοι ποδοσφαιριστές έχουν δυνατότητες και ικανότητες. Και ο Άρης αδιάφορος είναι, δεν ήταν μόνο ο ΟΦΗ ή ο Βόλος, αλλά Ράσιτς και Χόνγκλα έδειξαν ότι από αυτούς πρέπει να ξεκινήσει η ομάδα τη νέα σεζόν. Μαζί με Καντεβέρε, Γκαρέ, Φατιγκά, αλλά και άλλους μπορούν να αποτελέσουν μία βάση για την επόμενη σεζόν.
Θεωρώ ότι το αξίζει και ο Αθανασιάδης, αλλά πρέπει ο ίδιος να ζυγίσει όλα τα δεδομένα. Αν πάντως σου κάνουν την ίδια πρόταση Άρης και Ηρακλής η επιλογή είναι θεωρώ…εύκολη. Αν καταφέρει και εξαργυρώσει την εξαιρετική του φετινή χρονιά με ένα καλύτερο συμβόλαιο στα 33 προς 34 που οδεύει κανένας δεν θα του κρατήσει…μούτρα από την Αρειανή οικογένεια. Ίσα, ίσα ο Αθανασιάδης γύρισε μόνος του ένα πολύ άσχημο κλίμα και κέρδισε την εκτίμηση του κόσμου με τις εμφανίσεις του. Πως αξιολογείται αυτό σε μία ολοκληρωτικά αποτυχημένη χρονιά για την ομάδα; Δουλειά της διοίκησης…
Τέλος
#VOLOSARIS#ARISFC#StoiximanSuperLeague@super_league_gr #Playoffs5_8#Matchday05
VamosARIS@novibet pic.twitter.com/qNPFjKpDuT
— ARIS F.C. / ΠΑΕ ΑΡΗΣ (@ARIS__FC) May 13, 2026
Από κει και πέρα σίγουρα υπάρχουν παίκτες που θα μπορούν να βοηθήσουν σε…δεύτερο ρόλο, αλλά ο Άρης πέρα του ότι πρέπει να ξεφορτωθεί πολλά συμβόλαια, χρειάζεται ενίσχυση κυρίως στην άμυνα, αλλά και σε άλλες θέσεις. Αλλά για αυτά θα τα πούμε από βδομάδα και μετά το ματς με τον Λεβαδειακό. Ο Άρης θα παίξει για τη νίκη για να πάρει την πέμπτη θέση και μετά θα ανοίξει η κουβέντα αρχικά για προπονητή-όπου θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει μία σημαντική αναβάθμιση και να μην επαναληφθεί το λάθος, που και ο ίδιος ο ιδιοκτήτης σημείωσε ότι έκανε με Τερζή, Μπούργος και Ουζουνίδη.
Κρατήστε ότι χρωστάω μία ουσιαστική κριτική για την συνολική παρουσία του Μιχάλη Γρηγορίου στην ομάδα και θα την κάνω είτε αποχωρήσει (που είναι το πιθανότερο με βάση τα όσα η ίδια η ΠΑΕ σημείωσε και όταν ήρθε, αλλά και σήμερα), είτε παραμείνει στην ομάδα.
Από κει και πέρα για μία ακόμα φορά να σημειώσω ότι αυτό για το οποίο ενδιαφέρεται ο κόσμος για να το σχολιάσουμε πιο ουσιαστικά από ότι ήδη έχουμε κάνει, είναι να υπάρξει υποψήφιος επενδυτής. Μακάρι να προκύψει κάτι από τις κινήσεις που έχουν γίνει προς αυτή την κατεύθυνση ή να…εμφανιστεί ενδιαφέρον με την λήξη του πρωταθλήματος. Ως τότε η ομάδα θα πρέπει να λειτουργεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και άπαντες να βρίσκονται σε εγρήγορση για ένα καλύτερο αύριο.
Στο μπάσκετ σίγουρα υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για την σειρά των αγώνων με την ΑΕΚ (και για αυτό ενώ παίζει ίδια ώρα με το ποδόσφαιρο την Κυριακή, θα είναι γεμάτο το Παλέ). Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα αγωνιστούν δύο καλές ομάδες, η ΑΕΚ μετά το σοκ της απώλειας του ευρωπαϊκού και ο Άρης μετά από μία μεγάλη αποχή λόγω της διακοπής των υποχρεώσεων. Ο Άρης θέλει να ολοκληρώσει την σεζόν όσο το δυνατόν ψηλότερα και ο ρεαλιστικός στόχος αυτή την στιγμή είναι η τέταρτη θέση που θα κριθεί στην σειρά των αγώνων με την ΑΕΚ. Μετά μπορεί να παλέψει κόντρα στον ΟΣΦΠ, αλλά…
Και θα έχουμε και εδώ ένα blog για την δική μας άποψη για τον προπονητή και την απαιτούμενη από όλο τον κόσμο αναβάθμιση…
ΥΓ1 Όλη την αλήθεια για την Ευρωλίγκα και τι ακριβώς συνέβη την είπε ο Νίκος Μπουντούρης που χειρίζονταν άλλωστε το θέμα. Είπε, λοιπόν, ο πρώην πλέον μάνατζερ του ΠΑΟΚ, που εκδιώχθηκε ξαφνικά μαζί με Βεζυρτζή, Οικονομίδη, αποδεικνύοντας πόσα πολλά κρύβονταν κάτω από το χαλάκι, αλλά και τα κάθε λογής παραμύθια για αγορά των wild cards από φέτος:
«Η Euroleague δεν ξεχωρίζει ανθρώπους λόγω χρημάτων. Επειδή θέλουν να είναι μία διοργάνωση σωστή και σημαντική, πρέπει να ακολουθήσεις τον δρόμο όπως οι άλλες ομάδες. Παίξτε Eurocup και βγείτε πρώτοι, αυτό ήταν». Και πιστέψτε με δεν θα ασχολιόμουν καθόλου αν όλα αυτά τα παραμύθια δεν επηρέαζαν ένα μικρό ευτυχώς κομμάτι του κόσμου του Άρη, ώστε να καταλήγει να εκφράζει απόλυτο παραλογισμό για το τι και πόσο γρήγορα πρέπει να λειτουργήσει ως προς την επένδυσή του ο Σιάο.
Θα έχει ενδιαφέρον η επόμενη σεζόν…