Ο ΠΑΟΚ χρωστάει στον εαυτό του ένα καλό φινάλε!

Ο Μάνος Τσαλγατίδης γράφει για τη φετινή αποτυχημένη χρονιά του ΠΑΟΚ και τις όποιες ελπίδες υπάρχουν ακόμα.

Ο ΠΑΟΚ χρωστάει στον εαυτό του ένα καλό φινάλε!

Οι παίκτες του ΠΑΟΚ / © Eurokinissi

Ο ΠΑΟΚ για ακόμα ένα ματς είχε μια εικόνα προβληματική, για ακόμα ένα παιχνίδι ο Δικέφαλος έβγαλε προβληματική εικόνα στον αγωνιστικό χώρο. Θα πει κάποιος λογικό, οι «ασπρόμαυροι» παίζουν κάτω από το 50% τους και παρόλα αυτά κατάφεραν να έχουν ελπίδες για τη δεύτερη θέση.

Για να μην παρεξηγηθώ θεωρώ τη χρονιά απόλυτα αποτυχημένη, αλλά το ταμείο θα γίνει από Δευτέρα. Η δεύτερη θέση θα δώσει απλά μια προοπτική ενόψει της νέας σεζόν, δεν κάνει τη φετινή χρονιά πετυχημένη, μην τρελαθούμε κιόλας!

Οι «ασπρόμαυροι» θα πρέπει να κοιτάξουν σε βάθος τι έφταιξε και η ομάδα έφτασε να έχει τέτοιο τελείωμα στη σεζόν. Πραγματικά είναι σοκαριστικό να βλέπεις τον ΠΑΟΚ σε αυτή την κατάσταση μέσα στο γήπεδο, ενώ πριν μερικούς μήνες έβλεπες μια ομάδα που πραγματικά δεν είχε αντίπαλο ακόμα και όταν ήταν στο 70% της.

Το φετινό καλοκαίρι χρειάζονται να γίνουν αρκετά πράγματα, στον ΠΑΟΚ, να παρθούν αποφάσεις αναφορικά με τη στελέχωση του ρόστερ, τη διοικητική ενίσχυση της ομάδας και γενικότερα να γίνουν κινήσεις που θα τραβήξουν τον σύλλογο προς τα πάνω. Ναι, με αγχώνει αρκετά όλη αυτή η διαδικασία για τον Δικέφαλο δεν τον λες και μάστερ στο multitasking.

Ο ΠΑΟΚ χρωστάει στον εαυτό του ένα καλό φινάλε σεζόν. Δεν θα είναι εύκολο κόντρα στον Παναθηναϊκό και δεν θα είναι εύκολο γιατί δεν σε προδιαθέτει η εικόνα της ομάδας πως μπορεί να το κάνει εύκολο. Και το πιο σημαντικό, το σύνολο του Λουτσέσκου δεν κρατά τίποτα στα χέρια του πλέον. Χρειάζεται να κερδίσει τους «πράσινους» κι να περιμένει ήττα ή ισοπαλία του Ολυμπιακού στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Προφανώς ο Δικέφαλος μπορεί να φύγει από τη Λεωφόρο με το διπλό, αλλά το ζήτημα είναι πως θα πρέπει να έχει τον νού του και στο άλλο ματς, η νίκη μπορεί να μην του εξασφαλίσει τίποτα. Ας είναι καλά ο Ανέστης Μύθου, που με την κεφαλιά του κράτησε ζωντανές της ελπίδες της ομάδας.

Είναι τρομερό όμως πως από εκεί που ο Δικέφαλος τα κρατούσε όλα στα χέρια του, τελικά τα έχασε σχεδόν όλα και λέω σχεδόν, διότι υπάρχει η τελευταία αγωνιστική. 

Με το ποδόσφαιρο που έπαιζε ήταν το φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, το έχασε. Όταν προκρίθηκε στον τελικό του Κυπέλλου κόντρα στον ΟΦΗ φάνταζε μια πιο εύκολη αποστολή η κατάκτηση του τροπαίου, χάθηκε κι αυτό. Δεν ηττήθηκε σε 5 ματς από τον ΟΣΦΠ είχε την ισοβαθμία για τη δεύτερη θέση και πλέον είναι τρίτος!

Τέλος πάντων, από Δευτέρα τα υπόλοιπα…