Ο Μάνος Τσαλγατίδης γράφει στο Sportal για τον ΠΑΟΚ που είναι τόσο ωραίο κλαμπ επειδή... αψηφά τα όρια της λογικής.
Ο ΠΑΟΚ είναι ένα κλαμπ περίεργο, διαφορετικό και ώρες ώρες… αψηφά τα όρια της λογικής. Αλλά για αυτό είναι και τόσο ωραίο αυτό το κλαμπ, γιατί έχει τόσο συναισθηματισμό μέσα του, που είναι απρόβλεπτες οι αντιδράσεις και οι σκέψεις.
Από εκεί που όλα έμοιαζαν μαύρα και άραχνα, ξαφνικά έχουν βγει πάλι κομπιουτεράκια και γίνονται όμορφα όνειρα με χαμόγελα.
Όλο αυτό μετά από μια εξαιρετικά σημαντική νίκη. Είναι κι αυτό μέρος της ομορφιάς του ποδοσφαίρου.
Η αλήθεια είναι πως ο ΠΑΟΚ δεν κρατά πολλά στα χέρια του.
Το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να το πάει αήττητος έως το τέλος και να ελπίζει σε στραβοπάτημα της ΑΕΚ. Δεν θέλω να πω ψέματα, και εγώ μέσα μου σκέφτομαι όλα τα παραπάνω, αλλά προσπαθώ να σπρώχνω αυτές τις σκέψεις στο πίσω μέρος του μυαλού.
Η φετινή χρονιά μας έχει δείξει πως δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει, οπότε δεν χρειάζονται μακροπρόθεσμες σκέψεις.
Εφόσον ο Δικέφαλος είναι καλά και καταφέρει να βγάλει στο Καραϊσκάκης μια συνολική εμφάνιση ανώτερη από αυτή της Τούμπας μπορεί το διπλό, άλλωστε ο Ολυμπιακός είναι η ομάδα του κουμπώνει καλύτερα από τις υπόλοιπες των Play Off και αυτό έχει αποδειχθεί.
Όσον αφορά το κομμάτι του μπάσκετ και την ανακοίνωση του προπονητικού κέντρου της ομάδας, μόνο χαρά μπορεί να νιώσει κάποιος. Αν κάποιος νιώθει ΠΑΟΚ και δεν έχει μέσα του τοξικότητα και κακία νιώθει απεριόριστη χαρά για το γεγονός πως τόσο η ΠΑΕ, όσο και η ΚΑΕ έχουν πάρει τον δρόμο της εκτόξευσης.
Δεν υπάρχει ΠΑΟΚ στο ποδόσφαιρο, ΠΑΟΚ στο μπάσκετ, ΠΑΟΚ στο χάντμπολ, υπάρχει ο οργανισμός και η οικογένεια ΠΑΟΚ, όλα τα τμήματα στον ΠΑΟΚ ανήκουν και δεν χρειάζονται ούτε συγκρίσεις, ούτε επιθέσεις, ούτε τοξικότητα, μόνο χαρά και για χαμόγελα για τον Δικέφαλο.
Το νέο προπονητικό κέντρο της ομάδας μπάσκετ, είναι ένα σημαντικό βήμα από τα πολλά που αναμένονται να γίνουν το άμεσο επόμενο χρονικό διάστημα.