ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ - ΛΑΝΟΥΑ / INTIME
Μετά τη σημερινή ψηφοφορία, ο Στεφάν Λανουά θα παραμείνει για δύο ακόμα χρόνια στη θέση του αρχιδιαιτητή της ΚΕΔ, με τις ομάδες στη συντριπτική τους πλειοψηφία, να δίνουν τη θετική τους ψήφο. Μεταξύ αυτών και ο Παναθηναϊκός. Για μία ακόμα φορά στο «Τριφύλλι» επιλέγουν να βαδίσουν στον δικό τους, μοναχικό είναι η αλήθεια, δρόμο.
Σε έναν δρόμο, μακριά από μικροπολιτικές, μακριά από φωνές δίχως αιτία, μακριά από πρακτικές που συνδέονται με το παραποδόσφαιρο. Ο Παναθηναϊκός για μία ακόμα φορά επιλέγει να υιοθετήσει μία στάση αξιοπρεπή, ελπίζοντας, φυσικά, οι αγώνες να παίζονται αποκλειστικά και μόνο εντός των τεσσάρων γραμμών.
Άλλωστε, αυτός ήταν ο δρόμος που ακολούθησε ο Παναθηναϊκός και καθ’ όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου που ολοκληρώθηκε πρόσφατα. Δεν φώναξε, δεν διαμαρτυρήθηκε, ακόμα και όταν αδικήθηκε. Γιατί το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός δεν μπήκε σε διαδικασία ανακοινώσεων ή διαρροών, δεν σημαίνει ότι δεν αδικήθηκε.
Χαρακτηριστικά, μόνο ας θυμηθούμε τις αναμετρήσεις με Κηφισιά στο Πανθεσσαλικό και Άρη στο «Κλεάνθης Βικελίδης». Στα δύο ματς αυτά, ενόσω ακόμα οι «πράσινοι» δεν είχαν βγει οριστικά εκτός διεκδίκησης του τίτλου, θα μπορούσαν να έχουν πάρει πέντε βαθμούς, οι οποίοι και θα τους διατηρούσαν γερά στο «κόλπο».
Την ίδια στιγμή ο Ολυμπιακός σήμερα ψήφισε «όχι», βάζοντάς τα με… θεούς και δαίμονες, αρνούμενος να δεχθεί πως η νέα πραγματικότητα στο ελληνικό ποδόσφαιρο έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου συγκρίνοντάς την με το «σκοτάδι» στο οποίο μεγάλωσαν γενιές και γενιές. Την ίδια στιγμή που ο ΠΑΟΚ στράφηκε κατά της διαιτησίας αποκλειστικά και μόνο στο ματς με τον Παναθηναϊκό και ενώ στη διοίκηση της ΕΠΟ βρίσκεται ένα από πιο προβεβλημένα στελέχη της ασπρόμαυρης ΠΑΕ, επί σειρά ετών. Την ίδια στιγμή που η ΑΕΚ που μέχρι και ένα συγκεκριμένο χρονικό σημείο μέσα στη σεζόν, είχε κάνει την διαμαρτυρία καθημερινή συνήθεια, αλλά μετά αποφάσισε πως δεν συνέτρεχε λόγος για να συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό.
Ο Παναθηναϊκός αρνήθηκε να παίξει αυτό το παιχνίδι. Και συνεχίζεται να το αρνείται. Επιλέγει να μένει μακριά από αυτές τις τακτικές, αναγνωρίζοντας πως υπάρχει αισθητή βελτίωση, αλλά και πως ακόμα υπάρχουν πράγματα που χρήζουν περισσότερης προσοχής.
Λίγο πριν κλείσουμε αυτό το σημείωμα, αξίζει και μία αναφορά σε έναν διαιτητή που όποτε έβρισκε τον Παναθηναϊκό στον δρόμο του, προκαλούσε την κοινή λογική. Ο Τάσος Σιδηρόπουλος αποτελεί, πλέον, παρελθόν από τους πίνακες διαιτησίας και είναι βέβαιο πως στον Παναθηναϊκό δεν θα λείψει καθόλου. Για να μην το πιάσουμε από πολύ πίσω και χάσουμε το μέτρημα των λαθών που έχει κάνει εις βάρος του «Τριφυλλιού», ας θυμηθούμε μόνο το περσινό «διπλό» του Αστέρα Τρίπολης στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
Μία ξεκάθαρη αλλοίωση αποτελέσματος, από αυτές που είχε συνηθίσει τον Παναθηναϊκό, ο συγκεκριμένος διαιτητής. Από εκείνο το βράδυ του Αυγούστου του 2024, κιόλας, ο Τάσος Σιδηρόπουλος θα έπρεπε να έχει τελειώσει από την ελληνική διαιτησία. Πολύ πριν εξελιχθεί από ανεπιθύμητος σε… καλοδεχούμενο για άλλες ομάδες.