Η Ρεάλ Μαδρίτης αναμένεται να μεταμορφώσει το Σαντιάγκο Μπερναμπέου σε ένα χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο που θα δώσει στιγμές χαράς σε πολλές οικογένειες.
Κάθε Χριστούγεννα, μέρη όπως το Santa Claus Village στο Ροβανιέμι (Φινλανδία), η Disneyland Paris, το Winter Wonderland του Hyde Park (Λονδίνο) ή το Santa's Wonderland (Τέξας) γίνονται πραγματικοί ναοί της μαγείας. Φέτος, σε αυτή τη λίστα των μαγικών προορισμών προστίθεται ένα απρόσμενο σκηνικό: το στάδιο Σαντιάγκο Μπερναμπέου. Το γήπεδο της Ρεάλ Μαδρίτης, συνηθισμένο να δονείται από τα γκολ και το ποδοσφαιρικό πάθος, θα ανοίξει τις πύλες του για να ζήσουν ολόκληρες οικογένειες τον ενθουσιασμό των Χριστουγέννων ανάμεσα σε φώτα, μουσική και φαντασία. Ένα νέο κεφάλαιο όπου το πνεύμα των Χριστουγέννων ντύνεται στα λευκά και η μαγεία λάμπει δυνατά στην καρδιά της Μαδρίτης.
Θα είναι διαφορετικά Χριστούγεννα, όπου το Μπερναμπέου θα μετατραπεί σε ένα νέο σύμβολο ονείρου, αποδεικνύοντας ότι η μαγεία δεν βρίσκεται μόνο στα όρια της Αρκτικής. Από τις 24 έως τις 31 Δεκεμβρίου (υπενθυμίζεται ότι το ποδόσφαιρο επιστρέφει στο γήπεδο στις 4 Ιανουαρίου), το στάδιο θα φιλοξενήσει ένα χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο που φιλοδοξεί να γίνει το επίκεντρο των πάντων. Μια εβδομάδα γεμάτη μαγεία που θα διαμορφώσει έναν μοναδικό και οικογενειακό χώρο γεμάτο φώτα, μουσική και θεάματα.
Λύση στο πρόβλημα του θορύβου του σταδίου
«Το έργο έχει ήδη ολοκληρωθεί και είμαι πολύ ικανοποιημένος, πέρα από το πρόβλημα των χώρων στάθμευσης που είναι ένα αστικό ζήτημα. Απομένουν λεπτομέρειες, το θέμα του mapping και αυτό του θορύβου, το οποίο βρίσκεται σε διαδικασία επίλυσης», ομολόγησε ο Ζοσέ Ρίμπας, αρχιτέκτονας της ανακαίνισης του Σαντιάγκο Μπερναμπέου, στην εκπομπή 'Tot es mou' του '3Cat'.
12:39 - 30.10.2025
Στα δικαστήρια η Ρεάλ Μαδρίτης κατά της UEFA - Ζητά αποζημίωση 4,5 δισ. ευρώ!
Οι Ισπανοί ισχυρίζονται πως η Ρεάλ Μαδρίτης θα πάει δικαστικώς την UEFA για την υπόθεση της European Super League, διεκδικώντας αποζημίωση ύψους 4,5 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Ωστόσο, το μεγαλύτερο πρόβλημα παραμένει η διακοπή συναυλιών και εκδηλώσεων, καθώς μόνο οι Taylor Swift, Manuel Carrasco και Duki κατάφεραν να φιλοξενηθούν, λόγω της υπέρβασης των ντεσιμπέλ. Κατ' αρχήν, ο σύλλογος της Μαδρίτης έχει ήδη βρει μια λύση... για να ξεκινήσει από το μηδέν σε δύο μήνες. «Δεν μπορώ να το εξηγήσω σε βάθος γιατί δεν το λύνουμε εμείς, αλλά το επιλύει η καλύτερη εταιρεία ακουστικής στον κόσμο», εξηγεί.
Ένα video mapping που θα αλλάξει τα πάντα
Ένα από τα μεγάλα αξιοθέατα που η Ρεάλ Μαδρίτης ελπίζει να εγκαινιάσει αυτά τα Χριστούγεννα είναι το video mapping, ένα σύστημα που χρησιμοποιεί εξωτερικούς προβολείς για να προβάλλει εικόνες και κινούμενα σχέδια στην πρόσοψη του σταδίου. Όπως και σε άλλους μεγάλους χώρους, ο σύλλογος θέλει να φωτίσει το εξωτερικό του με εικόνες της ομάδας και εμβληματικές στιγμές, ειδικά σε σημαντικές ημερομηνίες.
Τις τελευταίες εβδομάδες έχουν ήδη πραγματοποιηθεί αρκετές νυχτερινές δοκιμές για να ελεγχθεί η λειτουργία του φωτισμού, προβάλλοντας εικόνες κάθε είδους: η σημαία να κυματίζει με το έμβλημα του συλλόγου, ιστορικοί πανηγυρισμοί, αξέχαστα γκολ, σημερινοί παίκτες και τρόπαια. Τα αποτελέσματα, όπως φαίνεται, ήταν εξαιρετικά. Οι προβολές ήταν ευκρινείς και χωρίς σφάλματα, διαλύοντας τις αμφιβολίες όσων επέκριναν την έλλειψη προόδου σε αυτό το μέρος του έργου. Αν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, η επίσημη πρεμιέρα του video mapping θα γίνει τα Χριστούγεννα, καθιερώνοντας το νέο Μπερναμπέου ως έναν σύγχρονο, πολυλειτουργικό και γεμάτο θέαμα χώρο.
Το video mapping είναι μια οπτική τεχνική που συνδυάζει προβολή εικόνων και ήχου σε αρχιτεκτονικές επιφάνειες, προσφέροντας άπειρες δημιουργικές δυνατότητες. Το σύστημά του, βασισμένο σε λογισμικό και πολλούς προβολείς υψηλής ακρίβειας, επιτρέπει τη δημιουργία καθηλωτικών οπτικών εφέ. Ένα τέλειο εργαλείο για τη δημιουργία φιλόδοξων διαφημιστικών εκστρατειών... και ποια καλύτερη στιγμή για την πρεμιέρα του από τα Χριστούγεννα, όταν η μαγεία και ο ενθουσιασμός πολλαπλασιάζονται.
Για όλα αυτά τα έργα, η δημιουργία μιας νέας αίθουσας ελέγχου εκδηλώσεων ήταν καθοριστικός παράγοντας στο σχέδιο του συλλόγου. Χρειάστηκε να μεταφερθούν και να επεκταθούν οι χώροι που προορίζονται για τη Μονάδα Επιχειρησιακού Ελέγχου και το Κέντρο Παρέμβασης, που αποτελούν τον τεχνολογικό εγκέφαλο του νέου σταδίου, με στόχο τη δημιουργία πολύ φιλόδοξων διαφημιστικών εκστρατειών. Το τέλειο παράδειγμα είναι η εμπειρία της Kalzip, η οποία έχει συμμετάσχει σε σημαντικό αριθμό αθλητικών έργων και έφτασε στο απόγειό της στο The Sphere, τον πολυχώρο ψυχαγωγίας πολλών δισεκατομμυρίων στο Λας Βέγκας. Ένα άλλο επίπεδο.
Το παγοδρόμιο του Μετροπολιτάνο
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Μετροπολιτάνο φιλοξενεί τα Χριστούγεννα ένα από τα μεγαλύτερα παγοδρόμια της Ευρώπης, με περισσότερα από 4760 τ.μ. πάγου γύρω από τον αγωνιστικό χώρο και χωρητικότητα για περισσότερους από 1500 πατινέρ ταυτόχρονα. Μια εμπειρία που περιλαμβάνει επίσης εργαστήρια για παιδιά και ενήλικες, παραστάσεις με φώτα στον πάγο και άλλες εκπλήξεις, όπως πάγκους με σοκολάτα και τσούρος, ψημένα κάστανα και μαλλί της γριάς, όπου μπορεί κανείς να δοκιμάσει τα τυπικά προϊόντα αυτής της εορταστικής περιόδου.