Ο Ρίβολα κρατά ισορροπίες στη «μάχη» τίτλου της Aprilia

Η Aprilia βλέπει τους Χόρχε Μάρτιν και Μάρκο Μπετζέκι να διεκδικούν τον τίτλο με διαφορά ενός βαθμού, με τον Μάσιμο Ρίβολα να τονίζει πως ο σεβασμός εντός ομάδας είναι το «κλειδί» για τη συνέχεια.

Ο Ρίβολα κρατά ισορροπίες στη «μάχη» τίτλου της Aprilia

©Imago/Μάσιμο Ρίβολα

Η Aprilia βρίσκεται στο επίκεντρο του MotoGP 2026, καθώς η εργοστασιακή της ομάδα δείχνει να διαθέτει αυτή τη στιγμή την πιο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα στο grid, ενώ οι δύο αναβάτες της έχουν εξελιχθεί στους βασικούς διεκδικητές του τίτλου.

Μετά τη νίκη του Χόρχε Μάρτιν στο Γαλλικό GP στο Λε Μαν, ο Ισπανός και ο teammate του, Μάρκο Μπετζέκι, χωρίζονται πλέον από μόλις έναν βαθμό στη βαθμολογία, δημιουργώντας το σκηνικό για μια πιθανή εσωτερική «μάχη» μέχρι το φινάλε της σεζόν.

Ο CEO της Aprilia, Μάσιμο Ρίβολα, θέλησε να βάλει από νωρίς σαφείς κανόνες εντός ομάδας, τονίζοντας ότι το βασικό ζητούμενο είναι ο αμοιβαίος σεβασμός μεταξύ των δύο οδηγών. Όπως ανέφερε, εφόσον αυτό τηρείται, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, ενώ σε διαφορετική περίπτωση η ομάδα θα παρέμβει άμεσα.

Παρά το ιστορικό 1-2-3 της Aprilia στο Λε Μαν, ο Ρίβολα κράτησε χαμηλούς τόνους σχετικά με την απόδοση της RS-GP, υπογραμμίζοντας ότι οι διαφορές από τους ανταγωνιστές παραμένουν μικρές και ότι είναι ακόμη νωρίς για ασφαλή συμπεράσματα στη μάχη του τίτλου.

Ωστόσο, αναγνώρισε πως το αποτέλεσμα αυτό αποτυπώνει τη δυναμική της ομάδας, ενώ στάθηκε και στον επαγγελματισμό των δύο πρωταγωνιστών, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η εσωτερική ισορροπία θα διατηρηθεί μέχρι το τέλος της σεζόν.

Με το MotoGP να συνεχίζεται στη Βαρκελώνη, η Aprilia δείχνει να έχει όχι μόνο την ταχύτητα, αλλά και τη δομή για να διαχειριστεί μια πιθανή «κόντρα» τίτλου μέσα στο ίδιο της το γκαράζ.