Σε πανηγυρικό κλίμα βρέθηκε ο Βαγγέλης Μαρινάκης μετά τη σπουδαία εκτός έδρας νίκη της Νότιγχαμ Φόρεστ επί της Τσέλσι
Σε πανηγυρικό κλίμα βρέθηκε ο Βαγγέλης Μαρινάκης μετά τη σπουδαία εκτός έδρας νίκη της Νότιγχαμ Φόρεστ επί της Τσέλσι, καθώς οι οπαδοί της ομάδας τον αποθέωσαν έξω από το «Στάμφορντ Μπριτζ».
Η Νότιγχαμ Φόρεστ εξασφάλισε μια νίκη τεράστιας σημασίας για την παραμονή της στην κατηγορία, επικρατώντας με 3-1 της Τσέλσι μέσα στο Λονδίνο. Με αυτό το αποτέλεσμα, η ομάδα αποσπάστηκε έξι βαθμούς από τη ζώνη του υποβιβασμού, κάνοντας ένα αποφασιστικό βήμα για την παραμονή της.
Ο ιδιοκτήτης του συλλόγου, Βαγγέλης Μαρινάκης, έδωσε το «παρών» στο γήπεδο και μετά το τέλος του αγώνα γνώρισε την αποθέωση από τους φιλάθλους της Φόρεστ, οι οποίοι τον περίμεναν για να πανηγυρίσουν μαζί του το μεγάλο «διπλό».
What a result! The big man casually walking through at the end #nffc pic.twitter.com/TmFh6Bifo4
— Gaurav Gupta (@NottinghamGupta) May 4, 2026