Αρμπελόα: «Αυτό είναι προδοσία» – Τι είπε για τα αποδυτήρια της Ρεάλ

Ο Άλβαρο Αρμπελόα εμφανίστηκε ιδιαίτερα αυστηρός και ξεκάθαρος στις δηλώσεις του μετά τα τελευταία γεγονότα που απασχολούν την ομάδα του, αναλαμβάνοντας προσωπικά την ευθύνη για την κατάσταση.

Αρμπελόα: «Αυτό είναι προδοσία» – Τι είπε για τα αποδυτήρια της Ρεάλ

Άλβαρο Αρμπελόα

Το πήρε πάνω του ο Άλβαρο Αρμπελόα για την κατάσταση που επικρατεί στη Ρεάλ Μαδρίτης, κυρίως μετά το σοβαρό περιστατικό μεταξύ Τσουαμενί – Βαλβέρδε και όλα αυτά, πριν οι «μερένχες» αντιμετωπίσουν την Μπαρτσελόνα την Κυριακή (10/5).

Ο Ισπανός τεχνικός τόνισε πως ως επικεφαλής, θεωρεί τον εαυτό του υπεύθυνο για ό,τι συμβαίνει μέσα στον σύλλογο, είτε αφορά αγωνιστικά ζητήματα είτε καταστάσεις που επηρεάζουν τα αποδυτήρια και το εσωτερικό κλίμα.

Παράλληλα, στάθηκε ιδιαίτερα στο θέμα των διαρροών πληροφοριών, υπογραμμίζοντας ότι τέτοιου είδους περιστατικά πλήττουν την ομάδα. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, όταν πληροφορίες βγαίνουν προς τα έξω από το εσωτερικό ενός συλλόγου, αυτό ισοδυναμεί με προδοσία απέναντι στην ομάδα και στους ανθρώπους που εργάζονται καθημερινά γι’ αυτήν.

«Έχω δύο πράγματα να πω. Πρώτον, είμαι πολύ περήφανος για την αποφασιστικότητα, την ταχύτητα και τη διαφάνεια του συλλόγου. Και δεύτερον, ότι οι παίκτες αναγνώρισαν το λάθος τους, εξέφρασαν τη λύπη τους και ζήτησαν συγγνώμη. Αυτό μου αρκεί. Αυτό που δεν πρόκειται να κάνω είναι να τους σταυρώσω δημόσια, επειδή δεν το αξίζουν.

Έχουν δείξει τι σημαίνει να είσαι παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης και δεν θα το ξεχάσω αυτό. Ο Βαλβέρδε και ο Τσουαμένι αξίζουν να προχωρήσουμε, να τους δώσουμε την ευκαιρία να συνεχίσουν να αγωνίζονται για αυτόν τον σύλλογο. Είμαι πολύ περήφανος γι’ αυτούς. Δεν θα επιτρέψω να χρησιμοποιηθεί αυτό για να αμφισβητηθεί ο επαγγελματισμός τους: είναι ψέμα ότι δεν είναι επαγγελματίες, ότι μου έχουν φερθεί άσχημα… είναι απολύτως ψευδές.

Όπως ακριβώς είναι ψέμα ότι κάποιοι από αυτούς δεν παίζουν λόγω προβλημάτων με εμένα. Εγώ είμαι ο τελικός υπεύθυνος για το γεγονός ότι η σεζόν πιθανότατα… όχι, σίγουρα, δεν θα είναι στο ύψος των περιστάσεων. Αλλά είμαι εδώ τέσσερις μήνες και είμαι πολύ περήφανος για τους παίκτες μου. Για το πώς με έχουν υποδεχτεί, για το από πού προερχόμαστε. Και είναι σαφές ότι η απογοήτευση και ο θυμός μπορούν να σε οδηγήσουν σε καταστάσεις που δεν θέλεις. Αλλά τώρα, ας επικεντρωθούμε στο παιχνίδι.

Θα το πω ξανά, επειδή ίσως δεν ήμουν πολύ σαφής: η διαρροή πληροφοριών που συνέβησαν στα αποδυτήρια μοιάζει με προδοσία της Ρεάλ Μαδρίτης. Αυτού του σήματος.

Ο Τσουαμενί δεν θα τιμωρηθεί άλλο, θα είναι διαθέσιμος για το ντέρμπι».