Γερεμέγεφ: «Εχω δει στον ΠΑΟΚ “δολοφονικά” μάτια για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό»

Γερεμέγεφ: «Εχω δει στον ΠΑΟΚ “δολοφονικά” μάτια για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό»

Ο Αλεξάντερ Γερεμέγεφ έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα ενόψει της κρίσιμης αναμέτρησης του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακός (03/05, 19:00), υπογραμμίζοντας την αποφασιστικότητα της ομάδας του

Ο Αλεξάντερ Γερεμέγεφ έδωσε το στίγμα για την κρίσιμη αναμέτρηση του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό (03/05, 19:00), τονίζοντας την αποφασιστικότητα της ομάδας του, ενώ σχολίασε και τις δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει ο σύλλογος.

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις


Google
Πρόσθεσε το Sportal στη Google

Εν μέσω αγωνιστικών προκλήσεων, ο ΠΑΟΚ προετοιμάζεται για το σπουδαίο ντέρμπι της Κυριακής (03/05, 19:00) απέναντι στον Ολυμπιακό, στο πλαίσιο της τρίτης αγωνιστικής των playoffs της Stoiximan Super League. Στόχος του «Δικεφάλου» είναι η επιστροφή στις νίκες και η διεκδίκηση της δεύτερης θέσης.

Σε δηλώσεις του στη NOVA, ο Αλεξάντερ Γερεμέγεφ αναφέρθηκε στο επερχόμενο παιχνίδι, εκφράζοντας την πεποίθησή του για την αντίδραση της ομάδας. Ο Σουηδός επιθετικός μίλησε για τα «δολοφονικά μάτια» που βλέπει στους συμπαίκτες του, ενώ δεν παρέλειψε να σχολιάσει την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί με τους τραυματισμούς και τα εξωαγωνιστικά γεγονότα του 2026.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γερεμέγεφ:

Για την ψυχολογία στον ΠΑΟΚ: «Είναι λογικό να υπάρχει απογοήτευση σε όλους μας μετά τις ήττες. Ωστόσο, έχω δει στην ομάδα “δολοφονικά” μάτια, δείγμα ότι είμαστε έτοιμοι για το επόμενο παιχνίδι. Όπως και στη ζωή, έτσι και στο ποδόσφαιρο, πρέπει να προχωράς. Αυτή είναι η νοοτροπία μας αυτή τη στιγμή».

Για την αισιοδοξία του και τους στόχους της ομάδας: «Στην ουσία, τίποτα δεν αλλάζει. Το ποδόσφαιρο που παίζουμε βασίζεται σε αυτοματισμούς και όλοι γνωρίζουν τον ρόλο τους στο γήπεδο. Οι στόχοι μας είναι ξεκάθαροι και πρέπει να παλέψουμε γι’ αυτούς».

Για τα διαδοχικά ματς με τον Ολυμπιακό: «Είναι καλύτερα να εστιάσουμε στο αυριανό παιχνίδι. Αγωνιζόμαστε στην έδρα μας, με την υποστήριξη του κόσμου μας, οπότε η προσοχή μας είναι στραμμένη αποκλειστικά εκεί».

Για την αγωνιστική κάμψη και τους τραυματισμούς: «Η απώλεια σημαντικών παικτών σίγουρα επηρεάζει μια ομάδα. Παρ’ όλα αυτά, ως επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, δεν πρέπει να το αφήνουμε να μας επηρεάζει. Οφείλουμε να είμαστε πάντα έτοιμοι να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Μπορεί να ακούγεται σαν μια βαρετή απάντηση, αλλά αυτή είναι η αλήθεια».

Για τα δύσκολα γεγονότα που βίωσε ο σύλλογος το 2026: «Πρέπει να έχουμε το μυαλό μας και πέρα από το ποδόσφαιρο. Δεν έχω ξαναζήσει κάτι παρόμοιο. Από ένα σημείο και μετά, γίνεται κάτι προσωπικό, εσωτερικό. Όταν χάνεις ανθρώπους, σε επηρεάζει προσωπικά. Σε χτυπάει στην καρδιά, πονάει. Το θετικό, όμως, είναι ότι παραμένουμε όλοι πολύ ενωμένοι. Υπάρχει ένα πνεύμα αλληλοβοήθειας. Το βιώνουμε όλο αυτό σαν οικογένεια και στηρίζουμε ο ένας τον άλλον, κάτι που είναι εξαιρετικά σημαντικό».

Για το ντέρμπι στην Τούμπα: «Πρόκειται για δύο ομάδες με ισχυρή ταυτότητα, τόσο αγωνιστικά όσο και ως σύνολα. Δεν περιμένω εκπλήξεις. Θεωρώ ότι και οι δύο ομάδες έχουν ομοιότητες στον τρόπο που βιώνουν τη φετινή σεζόν και διαθέτουν δυνατά στοιχεία που θα συγκρουστούν στο γήπεδο. Η ομάδα που θα κάνει καλύτερα τη δουλειά της, θα είναι αυτή που θα κερδίσει».


Ροή Ειδήσεων
Περισσότερες ειδήσεις

Best Of Network