Ο Μιχάλης Γρηγορίου μίλησε μετά τη νίκη του Άρη επί του Βόλου με 2-1 και τόνισε ότι η 5η θέση αποτελεί στόχος, παρότι δεν υπάρχει το ευρωπαϊκό εισιτήριο.
Στις δηλώσεις που παραχώρησε στην κάμερα της Cosmote TV ο Μιχάλης Γρηγορίου μετά τη νίκη του Άρη επί του Βόλου με 2-1 στο «Πανθεσσαλικό» τόνισε ότι η ομάδα του θα μπορούσε να είχε πετύχει περισσότερα γκολ, ενώ ανέφερε επίσης για ακόμα μία φορά πως η 5η θέση είναι στόχος, παρόλο που δεν προσφέρει ευρωπαϊκό εισιτήριο.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Το είπαμε από την αρχή πως στόχος μας ήταν η 5η θέση, ακόμη κι αν αυτή δεν οδηγεί στην Ευρώπη. Όταν ήρθαμε, μπορεί να φαινόταν κάτι δύσκολο, όμως για εμάς ήταν ο μοναδικός στόχος και θα τον κυνηγούσαμε μέχρι τέλους.
Νομίζω πως τα παιδιά, παρότι είναι δύσκολο να διατηρήσεις το κίνητρο σε τέτοια διαδικασία, μέσα από τη δουλειά προσπαθούν συνεχώς να δίνουν το καλύτερο στον αγωνιστικό χώρο και να σκοράρουν. Θέλουμε και τη νίκη την Κυριακή, ώστε να κατακτήσουμε την 5η θέση. Όσο είμαι εγώ εδώ, βλέπω ότι δουλεύουν πάρα πολύ καλά.
Βάσει των ευκαιριών, θεωρώ πως η νίκη μας ήταν δίκαιη. Από το πρώτο ημίχρονο, αλλά και στο δεύτερο, θα μπορούσαμε να έχουμε πετύχει περισσότερα γκολ. Αυτή είναι η αγωνιστική ταυτότητα που θέλουμε να έχουμε: ανεξάρτητα από το πώς κυλά το παιχνίδι, εμείς να ψάχνουμε πάντα τη νίκη.
Το γεγονός ότι δεχθήκαμε την ισοφάριση και τα παιδιά αντέδρασαν άμεσα σκοράροντας ξανά, δείχνει πολλά για τον χαρακτήρα και τη νοοτροπία της ομάδας».