Η δεδομένη απουσία του Καντεβέρε και πως θα καλυφθεί το κενό στον Άρη

Ο Τίνο Καντεβέρε θα απουσιάσει από την προσεχή αναμέτρηση με τον ΟΦΗ στο «Κλεάνθης Βικελίδης», καθώς συμπλήρωσε κάρτες.

Η δεδομένη απουσία του Καντεβέρε και πως θα καλυφθεί το κενό στον Άρη

Παρά τη δεύτερη διαδοχική νίκη του Άρη αυτή τη φορά με 2-0 επί του ΟΦΗ στην Κρήτη, προέκυψε ένα πρόβλημα. Ο Τίνο Καντεβέρε δέχθηκε κίτρινη κάρτα κατά τη διάρκεια του αγώνα, η οποία ήταν η δεύτερή του στα playoffs 5-8 της Stoiximan Super League.

Σύμφωνα με τον ισχύοντα κανονισμό, η τιμωρία αυτή τον θέτει αυτόματα εκτός του επόμενου αγώνα, που είναι ξανά εναντίον της κρητικής ομάδας, αλλά αυτή τη φορά εντός έδρας.

Η απουσία του Καντεβέρε έρχεται σε μία περίοδο που ο 30χρονος φορ βρισκόταν σε εξαιρετική φόρμα. Πρόσφατα πέτυχε το πρώτο του γκολ με τη φανέλα του Άρη και έχει κερδίσει επάξια τη θέση του στην αρχική ενδεκάδα, αφήνοντας στον πάγκο τον Λορέν Μορόν.

Αυτή η εξέλιξη προβληματίζει τον προπονητή Μιχάλη Γρηγορίου, καθώς ο Μορόν παραμένει εκτός πλάνων και σε κακή αγωνιστική κατάσταση, ενώ και ο Μιγκέλ Αλφαρέλα έχει τεθεί στο περιθώριο. Έτσι, εκτός απροόπτου, η βασική επιλογή για την κορυφή της επίθεσης στον αγώνα με τον ΟΦΗ αναμένεται να είναι ο Κριστιάν Κουαμέ.