Η Ντιναμό Ζάγκρεμπ κατέκτησε το Κύπελλο και έκανε το νταμπλ

Η Ντιναμό Ζάγκρεμπ νίκησε με 2-0 τη Ριέκα στην Opus Arena κατέκτησε το Κύπελλο και πέτυχε το νταμπλ στην Κροατία για τη σεζόν 2025-26.

Η Ντιναμό Ζάγκρεμπ κατέκτησε το Κύπελλο και έκανε το νταμπλ

Η Ντιναμό Ζάγκρεμπ επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά την κυριαρχία της στο κροατικό ποδόσφαιρο, επικρατώντας με 2-0 της Ριέκα στην «Opus Arena» και κατακτώντας το Κύπελλο Κροατίας, ολοκληρώνοντας παράλληλα το φετινό νταμπλ.

Μετά από ένα «κλειστό» πρώτο ημίχρονο χωρίς μεγάλες φάσεις, η Ντινάμο μπήκε αποφασισμένη στην επανάληψη και «καθάρισε» το τρόπαιο μέσα σε επτά λεπτά. Ο Στοΐκοβιτς ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής, ανοίγοντας το σκορ στο 50’ και διπλασιάζοντας τα τέρματα της ομάδας του στο 57’.

 

Η Ριέκα – περσινή νταμπλούχος – δεν μπόρεσε να αντιδράσει, με τη Ντινάμο να φτάνει άνετα στην κατάκτηση ακόμη ενός τίτλου και να κλείνει εντυπωσιακά τη χρονιά.