Η Ντιναμό Ζάγκρεμπ επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά την κυριαρχία της στο κροατικό ποδόσφαιρο, επικρατώντας με 2-0 της Ριέκα στην «Opus Arena» και κατακτώντας το Κύπελλο Κροατίας, ολοκληρώνοντας παράλληλα το φετινό νταμπλ.
Μετά από ένα «κλειστό» πρώτο ημίχρονο χωρίς μεγάλες φάσεις, η Ντινάμο μπήκε αποφασισμένη στην επανάληψη και «καθάρισε» το τρόπαιο μέσα σε επτά λεπτά. Ο Στοΐκοβιτς ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής, ανοίγοντας το σκορ στο 50’ και διπλασιάζοντας τα τέρματα της ομάδας του στο 57’.
Vraćam se, Zagrebe, tebi! 🏆 pic.twitter.com/QWFUBlU1pd
— GNK Dinamo (@gnkdinamo) April 26, 2026
Η Ριέκα – περσινή νταμπλούχος – δεν μπόρεσε να αντιδράσει, με τη Ντινάμο να φτάνει άνετα στην κατάκτηση ακόμη ενός τίτλου και να κλείνει εντυπωσιακά τη χρονιά.