Ο Μάριος Ηλιόπουλος βρέθηκε στην Τούμπα για το παιχνίδι της ΑΕΚ με τον ΠΑΟΚ και στο τέλος παραχώρησε δηλώσεις.
Ο Μάριος Ηλιόπουλος βρέθηκε στην Τούμπα για να παρακολουθήσει από κοντά το ΠΑΟΚ – ΑΕΚ, το οποίο έληξε ισόπαλο 1-1.
Μετά το παιχνίδι ο πρόεδρος της Ένωσης βρέθηκε στη μεικτή ζώνη και παραχώρησε δηλώσεις στους εκπροσώπους των Τύπων που βρίσκονταν εκεί.
Στις δηλώσεις του ο Μάριος Ηλιόπουλος αφού ευχαρίστησε τον ΠΑΟΚ για τη φιλοξενία, στη συνέχεια ευχήθηκε όλες οι ομάδες από του χρόνου να αγωνίζονται για το ευ αγωνίζεσθαι.
«Ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία. Εύχομαι όλες οι ομάδες από του χρόνου να αγωνίζονται για το ευ αγωνίζεσθαι. Είναι δύσκολο…»