Η Κηφισιά του 2026/2027 – Το Sportal αναλύει και καταγράφει τα δεδομένα

Το Sportal σας παρουσιάζει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την Κηφισιά της επόμενης σεζόν. Προπονητής, μεταγραφές, αποχωρήσεις και όλα τα ανοιχτά μέτωπα.

Η Κηφισιά του 2026/2027 – Το Sportal αναλύει και καταγράφει τα δεδομένα

Κηφισιά

Επέστρεψε για να μείνει η Κηφισιά και το έδειξε φέτος… Σε αντίθεση με την προηγούμενη παρουσία της στη Stoiximan Super League, ο Χρήστος Πρίτσας και οι συνεργάτες του επέλεξαν αυτή τη σεζόν να χαράξουν μία διαφορετική πολιτική. Στήριξαν σε μεγάλο βαθμό τους πρωταγωνιστές της Super League 2. Εκείνους που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι για την άνοδο.

Η απόφαση αποδείχτηκε ορθή. Κάτι παραπάνω από ενθαρρυντική ήταν η εκκίνηση, ενώ παρά τις δυσκολίες στο δεύτερο μισό λόγω και κάποιων κομβικών αποχωρήσεων, το καράβι δεν βγήκε από τον δρόμο του. Και η παραμονή, που ήταν ο αρχικός στόχος, εξασφαλίστηκε νωρίτερα από το αναμενόμενο.

Όλα αυτά ενώ η Κηφισιά είχε σημαντικά έσοδα από τις πωλήσεις των Ανδρέα Τεττέη και Παύλου Παντελίδη. Επίσης, εντός των τειχών μπορούν να το υπερηφανεύονται πως ανέδειξαν και στελέχη με πρώτο τον Στέφανο Κοτσόλη, που πήγε στον Παναθηναϊκό, και δεύτερο τον Στάθη Τσεκούρα, ο οποίος πήγε στον Απόλλωνα Λεμεσού. Για κανένα κλαμπ δεν θα ήταν εύκολο στη μέση της σεζόν να καλύψει αυτά τα κενά, αλλά ο τρόπος βρέθηκε στα Βόρεια Προάστια.

Στην άκρη του πάγκου

Συμβόλαιο είχε και για την επόμενη σεζόν ο Σεμπάστιαν Λέτο και θα το τιμήσει. Ο Χρήστος Πρίτσας εξ αρχής ήθελε να συνεχιστεί η μεταξύ τους συνεργασία και κάτι τέτοιο άκουσε και από τον Αργεντινό στην προ ημερών συνάντησή τους. Προφανώς και υπάρχουν «μάτια» στραμμένα πάνω στον 39χρονο μετά τις δύο τελευταίες χρονιές του, αλλά κάθε ενδιαφερόμενος θα πρέπει να περιμένει ή να πληρώσει στην πορεία.

Το οργανόγραμμα, πάντως, έχει αλλάξει σε σημαντικό βαθμό, εφόσον αποχώρησαν τόσο ο Άγγελος Μπασινάς όσο και ο Άγγελος Χαριστέας. Ο πρώτος πήγε στον Ηρακλή. Ο δεύτερος θα μπορούσε να έχει ακολουθήσει, αλλά για άλλους λόγους δεν το έπραξε. Το πώς θα καλυφθεί το δικό τους κενό, θα φανεί προσεχώς.

Τα συμβόλαια που λήγουν και τα δεδομένα

Δεν είναι λίγα τα συμβόλαια που εκπνέουν στην Κηφισιά. Αυτός που ανανέωσε έγκαιρα ήταν ο Αντονίσε. Ενεργοποιήθηκε η οψιόν που υπήρχε και εύλογα, αφού είναι ένας παίκτης που έχει… πέραση. Τον Ιανουάριο είχε απορριφθεί και πρόταση για την αγορά του. Από εκεί και πέρα, ελεύθεροι μένουν οι Αλμπέρτο Μποτία, Ούγκο Σόουζα, Λουτσιάνο Μαϊντάνα, Σεμπάστιαν Μούσιολικ, Ρούμπεν Πέρεθ, Γιακούμπ Ποκόρνι, Νταβίντ Σιμόν, Χόρχε Πόμπο, Λούκας Βιγιαφάνιες, Γιώργος Κωνσταντακόπουλος, Κωνσταντίνος Λάμψιας, Βασίλης Ξενόπουλος, Απόστολος Τσιλιγγίρης και Εμμανουήλ Σμπώκος. Επίσης, δανεικοί είναι οι Τσεΐκ Κονατέ, Γιασέρ Λαρουσί, Πάτρικ Μίγιτς και Μιγκέλ Ταβάρες.

Ιδιαίτερη είναι η περίπτωση του Μποτία, καθώς όλα δείχνουν ότι θα ενταχθεί στο οργανόγραμμα της ΠΑΕ, αναλαμβάνοντας ενεργό ρόλο στη λήψη αποφάσεων. Μια τέτοια εξέλιξη αναμένεται να καλύψει, σε σημαντικό βαθμό, το κενό που άφησαν πίσω τους οι αποχωρήσεις των Μπασινά και Χαριστέα.

Από τους υπόλοιπους ξεχωρίζει ο Πόμπο, για τον οποίο η Κηφισιά είναι διατεθειμένη να κάνει την υπέρβαση γνωρίζοντας πως τον έχουν προσεγγίσει και οι μισές ομάδες της Stoiximan Super League.

Η ομάδα των Βορείων Προαστίων ολοκλήρωσε τη συνεργασία της με τον Σιμόν, ενώ πιθανή θεωρείται και η αποχώρηση του Πέρεθ.

Παράλληλα, εκτός πλάνων για τη νέα σεζόν φαίνεται πως βρίσκονται τόσο ο Βιγιαφάνιες όσο και ο Σόουζα, με τις εξελίξεις γύρω από το μέλλον τους να αναμένονται το προσεχές διάστημα. Αντίθετα, στο ρόστερ αναμένεται να παραμείνει ο Πόκορνι, ο οποίος υπολογίζεται κανονικά από την ομάδα.

Σε κάθε περίπτωση, για τα περισσότερα από τα παραπάνω ζητήματα αναμένεται να υπάρξει ξεκάθαρη εικόνα μέσα στις επόμενες ημέρες, καθώς οι άνθρωποι του συλλόγου προχωρούν τον σχεδιασμό ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Οι μεταγραφικές προτεραιότητες που έχει η Κηφισιά

«Θα τα πούμε μετά το τριήμερο» ήταν η ατάκα ανθρώπων του κλαμπ για το κομμάτι των μεταγραφών. Ο αριθμός θα είναι διψήφιος και πολλά θα εξαρτηθούν από τις ανανεώσεις. Εάν, για παράδειγμα, δεν μείνει ο Πόμπο, η Κηφισιά θα πάει για δεκάρι που θα κάνει τη διαφορά. Αλλιώς δεν έχει ανάγκη για κάτι τέτοιο.

Στις άμεσες προτεραιότητες είναι η απόκτηση αριστερού και δεξιού μπακ, όπως και τουλάχιστον ενός χαφ. Δεδομένο θεωρείται πως θα αποκτηθεί φορ πρώτης γραμμής, αφού απογοήτευσε ο Μούσιολικ, ενώ ο Μίγιτς δεν μπόρεσε να καλύψει ούτε στο ελάχιστο το κενό που άφησε ο Τεττέη. Ούτε νέος… Παντελίδης βρέθηκε και η αναζήτηση για εξτρέμ έχει ξεκινήσει. Παρεμπιπτόντως, στο κλαμπ παρακολουθούν τι συμβαίνει με τον winger του Παναθηναϊκού και δεν θα έλεγαν όχι σε πιθανή επιστροφή του, εάν δεν συμπεριλαμβάνεται στο πλάνο του Γιάκομπ Νίστρουπ.

Για ποιους μπορεί να έρθει πρόταση

Δύο είναι αυτή τη στιγμή οι παίκτες που θα μπορούσαν πιο εύκολα να φέρουν πρόταση αυτό το καλοκαίρι και δεν είναι τυχαίο που αμφότεροι θα βρίσκονται στο Μουντιάλ. Ο πρώτος είναι ο Μόισες Ραμίρες, ο οποίος έχει και αρκετές πιθανότητες να αγωνιστεί. Στο πρόσφατο φιλικό με τη Σαουδική Αραβία έβγαλε όλο το 90λεπτο στη νίκη του Εκουαδόρ με 2-1.

Ο δεύτερος είναι ο Αντονίσε, για τον οποίο αναφέραμε και προηγουμένως πως υπήρχε έμπρακτο ενδιαφέρον και τον Ιανουάριο. Ο 24χρονος εξτρέμ είναι στην αποστολή του Κουρασάο, με το οποίο έχει 25 συμμετοχές έως τώρα και τρία γκολ παίζοντας σταθερά τα τελευταία χρόνια είτε ως βασικός είτε ως αλλαγή.