Κουτσιαύτης για το Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός: «Από τους χειρότερους διαιτητές που έχουν έρθει στην Ελλάδα»

Δείτε όσα είπε ο Αριστομένης Κουτσιαύτης για τις επίμαχες φάσεις του Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός.

Κουτσιαύτης για το Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός: «Από τους χειρότερους διαιτητές που έχουν έρθει στην Ελλάδα»

Ο Αριστομένης Κουτσιαύτης έκανε την καθιερωμένη ανάλυση των επίμαχων φάσεων της 5ης αγωνιστικής των playoffs της Stoiximan Super League.

Όσον αφορά το ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό στο «Γ. Καραϊσκάκης» αρχικά ανέφερε ότι ο Σλοβένος Ομπρένοβιτς είναι από τους χειρότερους διαιτητές.

«Από τους χειρότερους διαιτητές που έχει έρθει στην Ελλάδα. Η διαιτησία ανάλογη των προηγούμενων που έχει κάνει. Εκνεύρισε τους παίκτες», είπε χαρακτηρστικά, ενώ στη συνέχεια έπιασε μία-μία τις φάσεις ξεχωριστά.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

Για το σπρώξιμο του Τουμπά στον Ταρέμι: «Εδώ έχουμε ένα σπρώξιμο εντός μεγάλης περιοχής, αλλά δεν υπάρχει παράβαση. Προσπάθησε να εκμαιεύσει κάτι περισσότερο ο παίκτης του Ολυμπιακού, η μπάλα περνάει τουλάχιστον δύο μέτρα μακριά».

Για το ακυρωθέν γκολ του Ολυμπιακού: «Απαράδεκτη κλήση του διαιτητή VAR. Δεν θα γινόταν αυτό στην Ευρώπη. Βρίσκει και την μπάλα ο παίκτης του Ολυμπιακού και σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει σοβαρό λάθος».

Για το γκολ του Ολυμπιακού που μέτρησε: «Υπάρχει αλλαγή στο πλάγιο που κάνει ο Μπρούνο, καθώς δεν πατούν και τα δύο πόδια πάνω στη γραμμή ή έξω από αυτή, ενώ στη συνέχεια είναι πολύ περισσότερο φάουλ σε σχέση με αυτό της φάσης που ακυρώθηκε το γκολ του Ολυμπιακού».

Για πτώση του Ροντινέι μέσα στη μεγάλη περιοχή: «Δεν υπάρχει καμία παράβαση, ο παίκτης του Ολυμπιακού πέφτει πάνω στον παίκτη του Παναθηναϊκού».