Ροντινέι (Intime)
Πώς το είπε ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ μετά το παιχνίδι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό στο Καραϊσκάκη; Ότι η θέση του Ροντινέι είναι πλέον στα άκρα της επίθεσης. Έχει απόλυτο δίκιο…
Από την πρώτη στιγμή που έπιασε λιμάνι, είχε δείξει τις επιθετικές του αρετές και ταυτόχρονα τις αμυντικές του αδυναμίες. Φαινόταν εξ αρχής ότι επρόκειτο για ένα επιθετικό μπακ με τάσεις… εξτρέμ. Να είστε σίγουροι ότι του χρόνου θα τον δείτε σε ρόλο winger. Δεν το είπε τυχαία ο Μεντιλίμπαρ.
Ο Ροντινέι έχει βάλει τα… γυαλιά στους εξτρέμ του Ολυμπιακού. Μέσα σε 20 μέρες πέτυχε όσα τέρματα έχει σημειώσει ο Ζέλσον Μάρτινς όλη τη σεζόν στο πρωτάθλημα! Τρία γκολ έχει ο Βραζιλιάνος άσος, όσα έχει δηλαδή και ο Πορτογάλος εξτρέμ.
Την ίδια στιγμή κοιτάζουμε στους άλλους εξτρέμ του Ολυμπιακού και διαπιστώνουμε ότι ο Ντάνιελ Ποντένσε έχει μόλις δύο τέρματα. Αν πρέπει να βάλουμε στην εξίσωση και τον Γιουσούφ Γιαζίτσι που λογίζεται ως εξτρέμ, τότε θα δούμε ότι και ο Τούρκος έχει επίσης δύο τέρματα στη Super League.
Προσοχή: Δεν λέμε ότι ο Ολυμπιακός δεν πρέπει να πάρει εξτρέμ του χρόνου. Προφανώς και χρειάζεται ενίσχυση στα άκρα της επίθεσης. Απλώς, προετοιμαστείτε για το σενάριο που θέλει τους Πειραιώτες να παίρνουν δεξί μπακ ακόμη κι αν παραμείνουν στο ρόστερ οι Κοστίνια και Ροντινέι. Η διάθεση που υπάρχει είναι να αποκτηθεί ένας δεξιός μπακ, έτσι ώστε να πάει πιο μπροστά ο Ροντινέι τη νέα σεζόν.
Κατά τ’ άλλα, αυτό που μας έκανε τρομερή εντύπωση στο «ντέρμπι αιωνίων» ήταν η άθλια εικόνα του Παναθηναϊκού στο παραγωγικό και δημιουργικό κομμάτι. Ούτε μία φάση της προκοπής, ούτε μία ενέργεια της προκοπής, ούτε ένα κόρνερ για να δημιουργηθούν κάποιες ελπίδες στον κόσμο του.
Για τελική στην εστία δεν το συζητάμε καν. Είχε τη χειρότερη επίδοση από κάθε άλλη ομάδα που πέρασε από το Καραϊσκάκη. Μηδέν τελικές στην εστία του Τζολάκη.
Προφανώς και είναι επίτευγμα του Ολυμπιακού, γιατί δεν άφησε κανένα περιθώριο στον Παναθηναϊκό να κάνει ό,τι έκανε στην ΑΕΚ πριν από τρεις μέρες στη Νέα Φιλαδέλφεια. Δεν έδωσε το παραμικρό δικαίωμα, όπως έδωσε στα δύο ματς με τον ΠΑΟΚ, από τον οποίο δέχτηκε τέσσερα γκολ σε πέντε τελικές.
Ο Ολυμπιακός κέρδισε κατά κράτος. Τον αδικεί το 1-0. Από την άλλη συνεχίζεται και η γκίνια των επιθετικών. Τόσο καιρό συζητούσαμε για τη δυστοκία του Ελ Κααμπί στον β’ γύρο. Δεν πάει πίσω και ο Μεχντί Ταρέμι. Από τον Φλεβάρη έχει να σκοράρει.
Κόντρα στον Παναθηναϊκό ήταν άτυχος στη φάση του γκολ του Ροντινέι, καθώς στο ξεκίνημα της φάσης έστω και από καραμπόλα βρήκε δοκάρι. Τουλάχιστον σκόραρε ο Βραζιλιάνος στην εξέλιξη της φάσης.
Στο δεύτερο ημίχρονο βρέθηκε απέναντι από τον Λαφόν και σούταρε πάνω του. Ακόμα και στο ακυρωθέν γκολ του Ονιεμαέτσι, η μπάλα έφτασε στον Νιγηριανό από ένα τελείωμα του Ταρέμι που σταμάτησε πάνω σε αμυντικό του Παναθηναϊκού.
Η ουσία είναι ότι ο Ολυμπιακός έφερε εις πέρας την αποστολή του. Έπρεπε να κερδίσει και κέρδισε. Την ίδια στιγμή ο ΠΑΟΚ έφερνε ισοπαλία στην Τούμπα με την ΑΕΚ.
Από εκεί που δεν ήταν στο χέρι των Πειραιωτών η 2η θέση, τώρα είναι 100% στα δικά του χέρια. Δεν θα είναι εύκολα τα πράγματα στη Νέα Φιλαδέλφεια. Πιστεύουμε όμως ότι δεν θα είναι εύκολα τα πράγματα και για τον ΠΑΟΚ στη Λεωφόρο, ασχέτως αν δεν βλέπεται ο Παναθηναϊκός.
Αν φέρουμε πάντως στο μυαλό μας την εικόνα των τεσσάρων μονομάχων των play offs, τότε δεν μπορεί να ειπωθεί ότι ο βαθμολογικός πίνακας μοιάζει με παραμορφωτικό καθρέφτη. Βάσει της εικόνας, δικαίως η ΑΕΚ είναι πρώτη, ο Ολυμπιακός δεύτερος, ο ΠΑΟΚ τρίτος και ο Παναθηναϊκός τέταρτος.