Ακόμη ένα βήμα για την άνοδό του μέσω των μπαράζ της Γ’ Εθνικής έκανε ο ΠΑΣ Πύργος, μετά το 1-0 που επικράτησε του Άρη Πετρούπολης.
Ύστερα από το ματς ο μεγάλος του χορηγός Αριστοτέλης Οικονόμου κατέβηκε στα αποδυτήρια, όπου συνεχάρη ιπποτικά τους φιλοξενούμενους και τους διαιτητές και ύστερα βρέθηκε σε εκείνα της ομάδας του.
Εκεί γνώρισε την αποθέωση από τους παίκτες του Πύργου και τουυς μίλησε για λίγο. Τότε τον λόγο πήρε ο Θοδωρής Μπέριος και ο έμπειρος στόπερ με θητεία, μεταξύ άλλων, σε ΠΑΣ Γιάννινα, Καλαμάτα και αλλού, του έκανε… πλάκα.
Ο λόγος; Το συγκεκριμένο ήταν το πρώτο ματς που κέρδισε ο Πύργος με εκείνον στις εξέδρες και έτσι… αποτίναξε την ταμπέλα του γκαντέμη. «Πρόεδρε νομίζανε πως είσαι ‘μαύρη γάτα’ αλλά δεν είσαι!», του είπε και άπαντες ξέσπασαν σε γέλια.