Το Βόρειο Λονδίνο πλέει σε πελάγη ευτυχίας και οι δρόμοι γύρω από το «Έμιρεϊτς» έχουν μετατραπεί σε ένα απέραντο κόκκινο και λευκό πάρτι. Η Άρσεναλ ανέβηκε ξανά στον θρόνο της Premier League μετά από 22 ολόκληρα χρόνια και οι οπαδοί της βγήκαν μαζικά στους δρόμους για να γιορτάσουν το σπουδαίο επίτευγμα του Μικέλ Αρτέτα και των παικτών του.
Η αγωνία είχε χτυπήσει κόκκινο καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης στο Vitality, με τους φίλους της Άρσεναλ να παρακολουθούν την Μπόρνμουθ να μπλοκάρει τη Μάντσεστερ Σίτι στο τελικό 1-1. Το αποτέλεσμα αυτό χάρισε και μαθηματικά τον τίτλο στους Λονδρέζους μία στροφή πριν από το φινάλε του μαραθωνίου.
Με το που ακούστηκε το τελευταίο σφύριγμα, χιλιάδες κόσμου πλημμύρισαν τους περιβάλλοντες χώρους του σταδίου με καπνογόνα, συνθήματα και τραγούδια, κάνοντας ξεκάθαρο πως η νύχτα θα είναι μακρά. Το κλίμα μάλιστα είναι κάτι παραπάνω από ενθουσιώδες, αφού η ονειρική σεζόν δεν έχει κλείσει ακόμα, με την Άρσεναλ να ετοιμάζεται για το απόλυτο double στον μεγάλο τελικό του Champions League κόντρα στην Παρί Σεν Ζερμέν στις 30 Μαΐου.
Live celebrations outside the Emirates Stadium as Arsenal are crowned the 2025/26 Premier League Champions
by
u/ChiefLeef22 in
soccer