Πρόστιμα σε ΑΕΚ, Ολυμπιακό και ΑΕΛ

Πρόστιμα μοίρασε το αρμόδιο Πειθαρχικό όργανο της Stoiximan Super League στις ΠΑΕ ΑΕΚ, Ολυμπιακό και ΑΕΛ Novibet.

Πρόστιμα σε ΑΕΚ, Ολυμπιακό και ΑΕΛ

Η μπάλα της Super League

Γνωστές έκανε το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό όργανο της Stoiximan Super League τις ποινές του, για τα ματς της προηγούμενης αγωνιστικής. Η ΑΕΚ, ο Ολυμπιακός και η ΑΕΛ Novibet δέχθηκαν πρόστιμα.

 

Αφενός, στην ΑΕΚ επιβλήθηκε συνολικό πρόστιμο 8.500 ευρώ για τον αγώνα κόντρα στον Παναθηναϊκό. Αφετέρου, η ΠΑΕ Ολυμπιακός καλείται να πληρώσει συνολικά 5.500 ευρώ για το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ. Τέλος, η ΑΕΛ Novibet τιμωρήθηκε με συνολική χρηματική ποινή 1.100 ευρώ για τον αγώνα με τον Αστέρα AKTOR