Κατά τη διάρκεια της ανάπαυλας και με τον Πανσερραϊκό να προηγείται με 1-0, η Κηφισιά μέσω μίας ανάρτησης εξέφρασε τη δυσαρέσκεια της για τη διαιτησία του Παπαδόπουλου.
Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το Sportal στη Google
Η ανάρτηση της ΠΑΕ Κηφισιά:
«Ουδεμία έκπληξη…
Ο γνωστός και μη εξαιρετέος επί σειρά ετών συνονόματος…
Τα κάνει όλα και συμφέρει…».