Σκηνές χάους εκτυλίχθηκαν στο μεγάλο ντέρμπι της Τσεχίας ανάμεσα στη Σλάβια και τη Σπάρτα Πράγας, μετατρέποντας μια ποδοσφαιρική γιορτή σε πεδίο μάχης.
Αν και η Σλάβια βρισκόταν μια ανάσα από την κατάκτηση του πρωταθλήματος προηγούμενη με 3-2, η αναμέτρηση δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Στο έβδομο λεπτό των καθυστερήσεων, η ανεξέλεγκτη εισβολή των οπαδών της στον αγωνιστικό χώρο προκάλεσε την οριστική διακοπή του αγώνα, βυθίζοντας τον σύλλογο στην εσωστρέφεια και την κατακραυγή.
Η κατάσταση ξέφυγε από κάθε έλεγχο όταν οι εισβολείς, υπό το φως δεκάδων καπνογόνων, επιτέθηκαν στον τερματοφύλακα Γιάκουμπ Σουρόβτσικ, ενώ πληροφορίες από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης κάνουν λόγο για βιαιοπραγίες εις βάρος του Ματίας Βόιτα αλλά και μέλους του ιατρικού επιτελείου της Σπάρτα.
Οι ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων αναγκάστηκαν να τραπούν σε φυγή για να σωθούν στα αποδυτήρια, με τη διοίκηση της Σπάρτα να αποφασίζει την άμεση αποχώρηση της αποστολής από το γήπεδο για λόγους ασφαλείας.
*Slavia 3 minuty od zaklepania mistrza*
Kibice Slavii: pic.twitter.com/tfpiMIlHyt
— Michał (@majkeI1999) May 9, 2026
Ο πρόεδρος της Σλάβια Πράγας, Γιάροσλαβ Τβρντίκ, εμφανώς συντετριμμένος από τα γεγονότα, δεν προσπάθησε να ωραιοποιήσει την κατάσταση, κάνοντας λόγο για τη μεγαλύτερη ντροπή που έχει βιώσει στην εντεκαετή θητεία του στον σύλλογο.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Δεν μπορούμε να αναζητήσουμε κανένα ελαφρυντικό για εμάς, οι οπαδοί μας εισέβαλαν στον αγωνιστικό χώρο, αντικειμενικά διέκοψαν τον αγώνα πριν το τέλος του. Ο αντίπαλος ανέφερε επίθεση σε έναν ή δύο παίκτες. Θεωρώ ότι είναι νόμιμο που το παιχνίδι διακόπηκε.
Όταν μίλησα με τους παίκτες μας, αν μας συνέβαινε κάτι παρόμοιο εκεί, θα συμπεριφερόμασταν ακριβώς το ίδιο. Εμείς μπορούμε μόνο να ζητήσουμε συγγνώμη. Πρέπει να αντιδράσουμε σε αυτό στο μέλλον, ώστε να μην επαναλάβουμε τέτοιες καταστάσεις.
Neuvěřitelné scény z nastaveného času derby pražských „S,“ kvůli kterým se zápas nedohrál. 🫣pic.twitter.com/7xIfs7BeEe
— Livesport.cz (@LivesportCZ) May 9, 2026
Είναι δύσκολο. Τρία, τέσσερα λεπτά μας χώριζαν από τους πανηγυρισμούς για το πρωτάθλημα, πιστεύω ότι οι παίκτες θα τα κατάφερναν. Αντί γι’ αυτό, είναι πιθανότατα η μεγαλύτερη ντροπή που έχω βιώσει σε έντεκα χρόνια στον σύλλογο.
Ζητώ συγγνώμη από όλους τους φυσιολογικούς οπαδούς που έμειναν στις κερκίδες, ζητώ συγγνώμη από όλους τους θεατές μπροστά στις οθόνες. Είναι ντροπή, πρέπει να ζήσουμε με αυτήν».
Fanoušci Slavie vtrhli na hrací plochu a přerušili zápas.🤯 pic.twitter.com/U8BEAHIBbx
— Deník Sport (@DenikSport) May 9, 2026