Στη Stoiximan Super League και του χρόνου η Κηφισιά – Έτσι το πανηγύρισαν (pic)

Η Κηφισιά «σφράγισε» και μαθηματικά την παραμονή της στη Stoiximan Super League μετά τη νίκη επί του Πανσερραϊκού και την ισοπαλία στη Λάρισα.

Στη Stoiximan Super League και του χρόνου η Κηφισιά – Έτσι το πανηγύρισαν (pic)

Σπουδαία μέρα η σημερινή (09/05) για την Κηφισιά, καθώς εξασφάλισε την παραμονή της στη Stoiximan Super League!

Αρχικά, η ομάδα των βορείων προαστίων πέρασε νικηφόρα από την έδρα του Πανσερραϊκού, επικρατώντας με 2-1 των Σερραίων, ενώ στη συνέχεια τη βόλεψε και το αποτέλεσμα στη Λάρισα, όπου ΑΕΛ Novibet και Αστέρας AKTOR ήρθαν ισόπαλοι με 1-1.

Έτσι, η Κηφισιά έφτασε τους 37 βαθμούς, που είναι αρκετοί για την παραμονή στη μεγάλη κατηγορία. Και αυτό γιατί το χειρότερο σενάριο που υπάρχει για εκείνη είναι είτε να ισοβαθμίσει με τον Πανσερραϊκό, είτε να ισοβαθμίσει με Πανσερραϊκό και Παναιτωλικό.

Και στις δύο περιπτώσεις η Κηφισιά βγαίνει κερδισμένη και δεν… μπλέκει. Έτσι, θα είναι και του χρόνου στη Stoiximan Super League.

Δείτε παρακάτω πως πανηγύρισαν την παραμονή στην Κηφισιά: