Τριετής αποκλεισμός σε παίκτη τοπικού στην Κρήτη για πλαστό δελτίο!

Ο ποδοσφαιριστής της Επισκοπής τιμωρήθηκε με βαριά ποινή από την Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ και μένει εκτός δράσης για τρία χρόνια.

Τριετής αποκλεισμός σε παίκτη τοπικού στην Κρήτη για πλαστό δελτίο!

ΜΠΑΛΑ

Βαριά «καμπάνα» για τον Οντίμπου Γκρεκ Ικάμπα, καθώς η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ τον τιμώρησε με αποκλεισμό τριών ετών από κάθε επίσημο ή φιλικό αγώνα.

Η υπόθεση αφορά τη συμμετοχή του ποδοσφαιριστή της Επισκοπής με πλαστό δελτίο, η οποία έφτασε στα αρμόδια όργανα της Ομοσπονδίας μετά την παρέμβαση του Ερμή Ζωνιανών. Ο σύλλογος της Κρήτης είχε έννομο συμφέρον, καθώς διεκδικούσε την άνοδο στη Γ’ Εθνική.

Η Επισκοπή απαλλάχθηκε σε πρώτο βαθμό, όμως ο Ικάμπα πλήρωσε βαρύ τίμημα, αφού η απόφαση τον αφήνει εκτός γηπέδων για μία τριετία.

Το ενδιαφέρον πλέον στρέφεται και στην εκδίκαση της έφεσης για την ένσταση του Ερμή Ζωνιανών, σχετικά με την αντικανονική συμμετοχή του Ικάμπα στο μεταξύ τους παιχνίδι της 21ης Φεβρουαρίου.

Η Πειθαρχική Επιτροπή της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, κατά την τελευταία της συνεδρίαση, έλαβε την ακόλουθη απόφαση:

Απαλλάσσει το πρώτο εγκαλούμενο σωματείο με την επωνυμία «ΑΟ Επισκοπής» της αποδιδόμενης πειθαρχικής παράβασης. Κηρύσσει τον δεύτερο εγκαλούμενο ποδοσφαιριστή ODIBU GREK IKABA πειθαρχικώς ελεγκτέο για την αναλυτικά περιγραφόμενη στο σκεπτικό της παρούσας πειθαρχική παράβαση (άρθρα 11 παρ. 3 Παράρτημα Γ ΚΙΜΠ). Επιβάλλει στον δεύτερο εγκαλούμενο ποδοσφαιριστή ODIBU GREK IKABA ποινή αποκλεισμού τριών (3) ετών από κάθε επίσημο ή φιλικό αγώνα.