Την ομάδα βόλεϊ του Παναθηναϊκού για την κατάκτηση του πρωταθλήματος στη Volley League Ανδρών συνεχάρη η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, μέσω ανάρτησης στα social media.
Οι «πράσινοι» αποθέωσαν τους back-to-back πρωταθλητές Ελλάδας, στέλνοντας το δικό τους μήνυμα για τη νέα μεγάλη επιτυχία του συλλόγου.
Η ανάρτηση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:
«Συγχαρητήρια στην ομάδα βόλεϊ ανδρών για την κατάκτηση του πρωταθλήματος Ελλάδας. Back2Back πρωταθλητές!»
Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το Sportal στη Google