Ο Ολυμπιακός επικράτησε με 3-1 στις νίκες της Βουλιαγμένης και αναδείχθηκε Πρωταθλητής Ελλάδας στο πόλο γυναικών για το 2026.
Ο Ολυμπιακός Τρεμπλούχος Ελλάδας για το 2026
Σε ένα ακόμη… επικό ντέρμπι με δυνατές συγκινήσεις και μονομαχίες, σκληρές άμυνες και χαμηλό σκορ, οι «ερυθρόλευκες» έσπασαν την έδρα της Βουλιαγμένης και την «εκθρόνισαν» από την Waterpolo League γυναικών. Η ομάδα του Γιώργου Ντόσκα με σεμινάριο στην άμυνα κατάφερε να πάρει την τρίτη νίκη στη σειρά των τελικών και να αναδειχθεί Πρωταθλητής Ελλάδας για 16η φορά στην ιστορία του. Αυτός είναι ο τρίτος τίτλος των Πειραιωτών μέσα στη χρονιά, μετά την κατάκτηση του Super Cup και του Κυπέλλου Ελλάδας, ενώ σε μια εβδομάδα από τώρα (10/5) ρίχνεται στην «μάχη» της διεκδίκησης και του ευρωπαϊκού στη Μάλτα.
Η εξέλιξη του αγώνα
Σε ακόμη ένα σπουδαίο ντέρμπι οι δύο ομάδες προσέφεραν πλούσιο θέαμα με όμορφα τέρματα και εξαιρετικές άμυνες. Η Βουλιαγμένη άνοιξε το σκορ με την Μούλχαουζεν, όμως ο Ολυμπιακός έκανε την ανατροπή για το 1-2. Με την σειρά της η ομάδα του Λαιμού αντέδρασε για να κάνει νέα ανατροπή (3-2).
Με τις δύο ομάδες να παίζουν εξαιρετικό πόλο το ημίχρονο ολοκληρώθηκε στο ισόπαλο 4-4, με αρκετά παράπονα προς τους διαιτητές και από τις δύο πλευρές.
Στο δεύτερο ημίχρονο, οι «ερυθρόλευκες» πήραν σημαντικό προβάδισμα με Τριχά και Μυριοκεφαλιτάκη, με την διαφορά να είναι για πρώτη φορά στο +2 (4-6). Οι φιλοξενούμενες μείωσαν σε 5-6. Με την Κοτσιώνη να αποκρούει το πέναλτι της Πλευρίτου, παρέμεινε έτσι το σκορ έως και το τέλος του τρίτου οκταλέπτου.
H Άντριους έδωσε ξανά αέρα δύο τερμάτων (5-7), στην αρχή του τελευταίου μέρους του παιχνιδιού, ενώ η Νίνου «έγραψε» το 5-8. H Γιούστρα μείωσε, όμως η Ειρήνη Νίνου ήταν και πάλι εκεί για το 6-9. Το τελικό σκορ διαμορφώθηκε στο 7-9.
Πρώτη σκόρερ του παιχνιδιού η Μαρία Μυριοκεφαλιτάκη με τρία τέρματα.
Τα οκτάλεπτα: 1-1, 3-3, 1-2, 2-3