Βάσω Πλευρίτου/ Ολυμπιακός - Σαμπντέλ
Ο Ολυμπιακός επικράτησε με 10-8 την Σαμπαντέλ και έκλεισε ραντεβού στην τελική φάση του Champions League στο πόλο γυναικών!
Ο Ολυμπιακός στο Final-4 του Champions League!
Οι «ερυθρόλευκες» κέρδισαν ξανά τις Ισπανίδες και πήραν την πρόκριση για το μεγάλο ραντεβού της Μάλτας (10-12/6) και θα διεκδικήσουν το 4ο τρόπαιο στην ιστορία τους. Η ομάδα του Γιώργου Ντόσκα θα περιμένει να μάθει τον αντίπαλο της για τους ημιτελικούς της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής διοργάνωσης που θα προκύψει από το ζευγάρι Ρόμα – Μανταρό.
Η εξέλιξη του αγώνα
Ο Ολυμπιακός έκανε δυναμικό ξεκίνημα και έφτασε να προηγείται και με τέσσερα τέρματα διαφοράς (5-1) με τις Πλευρίτου, Νίνου και Τριχά να σκοράρουν. Το ημίχρονο ολοκληρώθηκε στο 6-3.
Στο δεύτερο μέρος, η Σαμπαντέλ της Αθηνάς Γιαννοπούλου, έκανε την αντεπίθεση της με την διεθνή πολίστρια να μειώνει στο 6-5. Το ματς συνεχίστηκε στο γκολ έως και το τέλος του τέταρτου οκταλέπτου, με τις Ισπανίδες να πιέζουν για την ισοφάριση. Ωστόσο, η Κουρέτα έγραψε το 10-8 στο τελευταίο λεπτό του αγώνα, για να «σφραγίσει» την νίκη της ομάδας της.
Τα οκτάλεπτα: 4-1, 2-2, 2-4, 2-1