O Ολυμπιακός βραβεύει τέσσερις θρύλους του πόλο γυναικών στο Παπαστράτειο

Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την βράβευση των Μανιωλιουδάκη, Ελευθεριάδου, Διαμανττοπούλου και Ασημάκη στον αγώνα του Champions League.

O Ολυμπιακός βραβεύει τέσσερις θρύλους του πόλο γυναικών στο Παπαστράτειο

H Νικόλ Ελευθεριάδου / © Eurokinissi

Ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός προχωρά σε μια σπουδαία κίνηση αναγνώρισης, τιμώντας τέσσερις εμβληματικές μορφές που καθόρισαν την κυριαρχία της ομάδας πόλο γυναικών στην Ελλάδα και την Ευρώπη.

O Ολυμπιακός βραβεύει Μανιωλιουδάκη, Ελευθεριάδου, Διαμαντοπούλου και Ασημάκη

Το Σάββατο 16 Μαΐου στις 19:00, πριν από τον μεγάλο προημιτελικό του Champions League κόντρα στη Σαμπαντέλ, την οποία οι «ερυθρόλευκες» υπέταξαν στην Ισπανία στον πρώτο αγώνα, το Παπαστράτειο κολυμβητήριο θα αποθεώσει τη Φιλιώ Μανωλιουδάκη, τη Νικόλ Ελευθεριάδου, τη Χρυσή Διαμαντοπούλου και την Αλεξάνδρα Ασημάκη.

Αυτές οι τέσσερις αθλήτριες-σύμβολα συνέδεσαν άρρηκτα το όνομά τους με τις πιο ένδοξες σελίδες του συλλόγου, έχοντας κατακτήσει συνολικά τον απίστευτο αριθμό των 65 τίτλων.