Πρωτοψάλτης: «Η χρονιά τελειώνει με τον καλύτερο τρόπο»

Πρωτοψάλτης: «Η χρονιά τελειώνει με τον καλύτερο τρόπο»

Ο Θανάσης Πρωτοψάλτης

i

ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός

Δείτε όσα είπε ο Θανάσης Πρωτοψάλτης στο επίσημο σάιτ του Παναθηναϊκού μετά την κατάκτηση του τίτλου επί του ΠΑΟΚ.

Ο Παναθηναϊκός στέφθηκε πρωταθλητής Ελλάδας στο βόλεϊ ανδρών, νικώντας με 3-1 σετ τον ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη, έκανε το 3-1 στο ζευγάρι και πήρε τον τίτλο.

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις


Google
Πρόσθεσε το Sportal στη Google

Μετά το παιχνίδι ο Θανάσης Πρωτοψάλτης μίλησε στο επίσημο σάιτ των Πράσινων, όπου μεταξύ άλλων τόνισε ότι η χρονιά ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Ξεκινήσαμε τη χρονιά με δύο χαμένους τίτλους και μόνο έτσι μπορούσαμε να τα καταφέρουμε, κατακτώντας το πρωτάθλημα και το κύπελλο. Τα καταφέραμε σήμερα σε ένα γήπεδο με πολύ κόσμο και ενέργεια και αυτή τη φορά τα καταφέραμε.

Η πίεση ήταν στον ΠΑΟΚ αλλά εμείς δεν αφαιρέσαμε τη δική μας πίεση και δεν θέλαμε να γυρίσουμε στην Αθήνα. Η χρονιά τελειώνει με τον καλύτερο τρόπο. Σήμερα γράφουμε ότι ο Παναθηναϊκός ήταν πρωταθλητής . Το αφιερώνουμε στον κόσμο μας που ήταν καμίνι το Μετς και μας έδωσε την ώθηση».


Ροή Ειδήσεων
Περισσότερες ειδήσεις

Best Of Network