«Ήταν βάρος για εκείνον»: Τι είπε η μητέρα του Τσιτσιπά για τη σχέση του με την Μπαντόσα

Η μητέρα του Στέφανου Τσιτσιπά σε συνέντευξη μίλησε για τη σχέση που είχε με την Πάουλα Μπαντόσα αλλά και τον χωρισμό τους.

«Ήταν βάρος για εκείνον»: Τι είπε η μητέρα του Τσιτσιπά για τη σχέση του με την Μπαντόσα

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς εδώ και λίγο καιρό έχει χωρίσει με την Πάουλα Μπαντόσα και η μητέρα του, Γιούλια Σαλνίκοβα μίλησε για πρώτη φορά για τη σχέση του μαζί της. Το ζευγάρι είχε τραβήξει την προσοχή τα τελευταία χρόνια τόσο με τη σχέση τους όσο και με τον χωρισμό τους αργότερα.

Όπως ανέφερε η Σαλνίκοβα, οι δυο τους ταίριαζαν πολύ αλλά το γεγονός της συνεχούς έκθεσης στα social media άρχισε να επηρεάζει τον Έλληνα τενίστα. «Ήταν ένα όμορφο ζευγάρι, αλλά έγινε βάρος για εκείνον. Προσπαθούσε υπερβολικά πολύ. Οι συνεχείς φωτογραφίες, τα social media και όλη αυτή η προσοχή άρχισαν να τον πιέζουν. Ακόμη κι αν έλεγε πως του άρεσε, μέσα του όλα συσσωρεύονταν».

Έπειτα μίλησε για τη νέα σύντροφο του γιου της, Κρίστεν Τομς, για την οποία τόνισε ότι η παρουσία της έχει βοηθήσει τον Τσιτσιπά να βρει μεγαλύτερη ηρεμία στη ζωή του. «Νιώθω σαν να τη γνωρίζω εδώ και 90 χρόνια. Είναι ένας πολύ γλυκός άνθρωπος, καταλαβαίνει το τένις και έχει χτίσει τη δική της επαγγελματική πορεία. Δεν ανταλλάσσουν μόνο μηνύματα. Γράφουν πραγματικά γράμματα ο ένας στον άλλον. Ο Στέφανος ονειρευόταν πάντα μια σχέση σαν αυτή».

Στη συνέχεια η Σαλνίκοβα αναφέρθηκε για το πόσο εσωστρεφής είναι γενικά ως άτομο ο Τσιτσιπάς, αποκαλύπτοντας μάλιστα ότι στο σχολείο είχε υποστεί bullying. Τόνισε δε, ότι ο Στέφανος είναι αρκετά ευαίσθητος και αρκετά συναισθηματικός άνθρωπος.