Τζόκοβιτς: «Δεν ξέρω αν θα είμαι καλά για το Roland Garros, αλλά…»

Ο Νόβακ Τζόκοβιτς δεν έκρυψε την ανησυχία του σχετικά με το επίπεδο ετοιμότητάς του για το Roland Garros, μετά τον αποκλεισμό του στη Ρώμη.

Τζόκοβιτς: «Δεν ξέρω αν θα είμαι καλά για το Roland Garros, αλλά…»

Νόβακ Τζόκοβιτς / © Imago

Ο Νόβακ Τζόκοβιτς γνώρισε την ήττα – αποκλεισμό από τον 20χρονο Ντίνο Πρίζμιτς στον δεύτερο γύρο του Masters της Ρώμης και εξέφρασε την ανησυχία του για τη συμμετοχή του στο Roland Garros.

Ο νεαρός Κροάτης πέτυχε τη μεγαλύτερη νίκη της σύντομης καριέρας του στο τένις, απέναντι στο Νο4 της κατάταξης αυτή τη στιγμή με 2-1 σετ (2-6, 6-2, 6-4). Ο Τζόκοβιτς έκανε το ντεμπούτο μετά τον τραυματισμό που τον ταλαιπωρούσε στον ώμο, ενώ η φυσική του κατάσταση δεν είναι στα επίπεδα που επιθυμεί ο ίδιος.

Όπως παραδέχτηκε ο κάτοχος 24 Γκραν Σλαμ, τα προβλήματα με τραυματισμούς και γενικότερα της σωματικής του κατάστασης δεν είναι λίγα τα τελευταία χρόνια. Σχετικά με τη συμμετοχή του στο Γαλλικό Όπεν, ο Σέρβος φάνηκε διστακτικός για την ετοιμότητά του, αλλά δήλωσε πως θα παλέψει για να βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Τζόκοβιτς:

«Ελπίζω να καταλαβαίνετε πως δεν θα μιλήσω γι’ αυτό. Θέλω να συγχαρώ τον Ντίνο, άξιζε τη νίκη. Ήρθα στη Ρώμη με πρόθεση να δώσω μια μάχη ή περισσότερες, αλλά δυστυχώς ήταν μόνο μία. Τουλάχιστον είμαι χαρούμενος που πάλεψα ως το τέλος. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο, για μια ακόμα φορά ήταν καταπληκτικός. Δεν παίρνω για δεδομένη τη στήριξη που μου δείχνει. Δεν ήταν ιδανική η προετοιμασία εδώ. Για να είμαι ειλικρινής, δεν θυμάμαι τον τελευταίο 1,5 χρόνο να κάνω μια προετοιμασία πριν από τουρνουά και να πάνε όλα καλά. Πάντα εμφανίζεται κάποιο σωματικό πρόβλημα. Είναι η νέα πραγματικότητα με την οποία πρέπει να συμφιλιωθώ. Είναι απογοητευτικό, αλλά την ίδια στιγμή είναι κάτι που γνωρίζω και αποδέχομαι να αγωνιστώ υπό αυτές τις συνθήκες. Δεν ξέρω αν θα είμαι καλά όταν φτάσω στο Roland Garros, ελπίζω ναι».