Αναλυτικά όσα είπε ο Μαξ Φερστάπεν, μετά την επικράτησή του στον Αγώνα Σπριντ του Σπα.
Ο Μαξ Φερστάπεν κέρδισε τον Αγώνα Σπριντ στο Σπα, εκμεταλλευόμενος στο μέγιστο την υψηλή του ταχύτητα στις μεγάλες ευθείες της βελγικής πίστας.
Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε την πρωτοπορία από τον πρώτο γύρο, προσπερνώντας τον Όσκαρ Πιάστρι, ο οποίος εκκινούσε από την πολ ποζίσιον, στην ευθεία «Kemmel». Στη συνέχεια, ο Ολλανδός δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερα προβλήματα, αν και ο Αυστραλός της McLaren τον ακολουθούσε σε απόσταση αναπνοής, έχοντας στη διάθεσή του το DRS.
)
14:26 - 26.07.2025
Ο Χάμιλτον αρνείται να ακολουθήσει την τύχη των Αλόνσο και Φέτελ στη Ferrari
O Λιούις Χάμιλτον τόνισε την επιθυμία του να κατακτήσει τίτλους με τη Ferrari και όχι απλώς να αγωνίζεται για βαθμούς.
Μετά την ολοκλήρωση του Σπριντ, ο Φερστάπεν παραδέχτηκε ότι γνώριζε πως ο πρώτος γύρος θα ήταν η μοναδική του ευκαιρία να επιτεθεί στον Πιάστρι για την πρώτη θέση. Επιπλέον, δήλωσε ότι έκανε 15 γύρους με ρυθμό κατατακτήριων δοκιμών για να κερδίσει το Σπριντ.
«Πήγε καλά. Η εκκίνηση ήταν η μόνη ευκαιρία που είχα απέναντί τους στο φρενάρισμα για την πέμπτη στροφή. Μετά ήξερα ότι θα ήταν δύσκολο να τους κρατήσω πίσω μου, οπότε παίξαμε "γάτα και ποντίκι" με το DRS και την ενέργεια της μπαταρίας. Κινούμασταν συνεχώς με διαφορά επτά δέκατα, οπότε δεν μπορούσα να κάνω μεγάλα λάθη. Έκανα μόνο ένα λάθος στο φρενάρισμα για το τελευταίο σικέιν, αλλά εκτός από αυτό, το αποτέλεσμα είναι καλό για εμάς.
Να κερδίσω στο Σπα, έστω και σε Σπριντ, μετράει και είμαι πολύ ικανοποιημένος με αυτό που κάναμε. Έπρεπε να οδηγώ πέρα από τα όρια. Η διαχείριση των ελαστικών έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Αυτό το κάνει δύσκολο. Έκανα 15 γύρους σαν να ήμουν σε κατατακτήριες για να τους κρατήσω πίσω μου σε μια πίστα όπου η διαχείριση των ελαστικών είναι σημαντική. Δεν ήταν εύκολο, αλλά τα καταφέραμε και είμαι ευχαριστημένος», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ολλανδός της Red Bull.