Ο Άλμπον πιστεύει ότι οι «έξυπνοι και πονηροί» οδηγοί θα έχουν πλεονέκτημα του χρόνου

Άλεξ Άλμπον

i

©Imago

Ο Άλμπον πιστεύει ότι οι «έξυπνοι και πονηροί» οδηγοί θα έχουν πλεονέκτημα του χρόνου

Ο Άλεξ Άλμπον θεωρεί ότι οι «έξυπνοι και πονηροί» οδηγοί θα έχουν πλεονέκτημα στην αρχή της σεζόν του 2026, όταν θα εφαρμοστούν οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί.

Ο Άλεξ Άλμπον πιστεύει ότι οι «έξυπνοι και πονηροί» οδηγοί θα έχουν πλεονέκτημα στην αρχή της σεζόν του 2026 στη Formula 1, όταν θα εισαχθούν οι καινούργιοι τεχνικοί κανονισμοί.

Μία από τις κύριες αλλαγές σχετίζεται με τα συστήματα κίνησης, τα οποία θα είναι και πάλι υβριδικά με τούρμπο, αλλά η κατανομή ισχύος μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και της υβριδικής μονάδας θα είναι 50/50. Και σύμφωνα με τον Άλμπον, οι πιο «έξυπνοι και πονηροί» οδηγοί θα καταλάβουν γρήγορα πώς να «χειραγωγήσουν» τη φόρτιση της μπαταρίας τους για να αποδώσουν καλύτερα, ειδικά στους αγώνες.

«Τελικά, θέλω απλώς να αγωνίζομαι. Νομίζω ότι όλοι μας θέλουμε να βλέπουμε καλούς αγώνες. Δεν νομίζω ότι η ταχύτητα των αυτοκινήτων ή ο τρόπος που τα οδηγούμε θα αλλάξουν τόσο πολύ. Δεν νομίζω ότι θα γίνουμε σαν τη Formula E, όπου υπάρχει πολύ οδήγηση με αδράνεια και τέτοια πράγματα. Δεν νομίζω ότι θα υπάρξει μεγάλη αλλαγή. Όμως προς το παρόν, νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς για να πούμε με ακρίβεια. Εξακολουθούμε να δουλεύουμε στον προσομοιωτή και με τους ανθρώπους της Mercedes για να καταλάβουμε ποιος θα είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να χρησιμοποιήσουμε το υβριδικό σύστημα.

Στη Formula 1 θέλουν εμείς οι οδηγοί να οδηγούμε χωρίς υποβοήθηση σε αυτά τα πράγματα. Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να κάνουμε εμείς. Δεν νομίζω ότι θα εξαρτηθεί από το πόσο γρήγορος είναι ένας οδηγός στις στροφές. Ένας οδηγός που είναι έξυπνος και πονηρός θα μπορεί να κατανοήσει το σύστημα και πώς να το χρησιμοποιήσει με αποτελεσματικό τρόπο. Αυτό θα του δώσει μεγάλο πλεονέκτημα, μεγαλύτερο από τώρα», δήλωσε ο Άλμπον μετά την πρώτη του δοκιμή στο νέο μονοθέσιο στον προσομοιωτή της Williams.