Ο Φερστάπεν θριάμβευσε στο Σπριντ του Όστιν, Πιάστρι και Νόρις εγκατέλειψαν στην εκκίνηση

Μαξ Φερστάπεν

i

©Imago

Ο Φερστάπεν θριάμβευσε στο Σπριντ του Όστιν, Πιάστρι και Νόρις εγκατέλειψαν στην εκκίνηση

Άγγελος Φραγκισκάτος 20:46 - 18.10.2025 / Ανανεώθηκε: 21:19 - 18.10.2025

Ο Μαξ Φερστάπεν κυριάρχησε στο Σπριντ του Όστιν, εκμεταλλευόμενος πλήρως την εγκατάλειψη και των δύο μονοθεσίων της McLaren, μετά από σύγκρουση μεταξύ τους στον πρώτο γύρο.

Ο Μαξ Φερστάπεν δεν άφησε περιθώρια για εκπλήξεις και κατέκτησε τον τρίτο συνεχόμενο Αγώνα Σπριντ στην του Όστιν, εκμεταλλευόμενος πλήρως τη διπλή εγκατάλειψη των οδηγών της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις.

Οι δύο πρωτοπόροι του πρωταθλήματος εγκατέλειψαν τον αγώνα από την πρώτη κιόλας στροφή, καθώς ενεπλάκησαν σε αγωνιστικό συμβάν, στο οποίο συμμετείχαν επίσης ο Φερνάντο Αλόνσο και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ. Αυτή η μαζική σύγκρουση συνέβη όταν ο Νόρις δεν έκανε την καλύτερη εκκίνηση από τη δεύτερη θέση και οι δύο, αυτός και ο Πιάστρι, βρέθηκαν δίπλα-δίπλα στην ζώνη φρεναρίσματος για την πρώτη στροφή.

Ο Νόρις, που βρισκόταν στην εσωτερική, μπήκε λίγο πιο βαθιά στην καμπύλη της στροφής, ενώ ο Πιάστρι δοκίμασε μια διασταυρούμενη κίνηση για να προσπεράσει στην επιτάχυνση από τη στροφή. Ωστόσο, η τροχιά του Αυστραλού αποδείχθηκε υπερβολικά επιθετική, καθώς με αυτήν χτύπησε τον Χούλκενμπεργκ, ο οποίος με τη σειρά του χτύπησε τον Αλόνσο, επειδή και οι δύο βρίσκονταν στην πιο εσωτερική πλευρά της στροφής.

Μετά την επαφή με τον Χούλκενμπεργκ, ο Πιάστρι έχασε εντελώς τον έλεγχο του μονοθεσίου του και χτύπησε τον teammate του, Νόρις, με αποτέλεσμα και οι δύο να εγκαταλείψουν από τον αγώνα σπριντ εκείνη τη στιγμή. Εκτός από αυτούς, εγκατέλειψε και ο Αλόνσο, ενώ όλο αυτό το χάος οδήγησε σε τεράστιες ανακατατάξεις στην κατάταξη.

Μετά από αυτό, δεύτερος βγήκε ο Τζορτζ Ράσελ, ενώ πίσω του ακολούθησαν οι Κάρλος Σάινθ, Σαρλ Λεκλέρ, Λιούις Χάμιλτον, Άλεξ Άλμπον και οι Γιούκι Τσουνόντα και Όλιβερ Μπέρμαν, οι οποίοι ξεκίνησαν σχεδόν από το τέλος της εκκίνησης. Λόγω του μαζικού ατυχήματος στην εκκίνηση, εμφανίστηκε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο αποχώρησε μόλις στο τέλος του πέμπτου γύρου.

Αμέσως μετά την επανεκκίνηση, ο Φερστάπεν αντιμετώπισε κάποιες δυσκολίες να ξεφύγει από τον Ράσελ, γεγονός που έδωσε την ευκαιρία στον οδηγό της Mercedes να επιτεθεί για την πρώτη θέση. Δοκίμασε μια εξαιρετικά αισιόδοξη κίνηση στο φρενάρισμα για τη 12η στροφή στον όγδοο από τους 19 γύρους, αλλά μετά από αυτήν, τόσο αυτός όσο και ο Φερστάπεν πέρασαν από τη ζώνη ασφαλείας και διατήρησαν τις θέσεις τους στην πίστα.

Στη συνέχεια, ο παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να ανοίξει μια διαφορά άνω του ενός δευτερολέπτου, γεγονός που του επέτρεψε να οδηγήσει λίγο πιο ήρεμα μέχρι το τέλος του Σπριντ. Κατά το πέρασμα της καρό σημαίας, είχε προβάδισμα λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο έναντι του Ράσελ, καθώς ο αγώνας ολοκληρώθηκε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Η δεύτερη εμφάνισή του επιβλήθηκε μετά από ένα νέο συμβάν στην πρώτη στροφή, στο οποίο πρωταγωνιστές ήταν ο Εστεμπάν Οκόν και ο Λανς Στρολ. Η σύγκρουση μεταξύ των δύο συνέβη μετά από μια πολύ καθυστερημένη κίνηση του Καναδού οδηγού της Aston Martin στη μάχη για τη 12η θέση.

Την τριάδα πίσω από τους Φερστάπεν και Ράσελ συμπλήρωσε ο Σάινθ, ενώ τη ζώνη των βαθμών συμπλήρωσαν οι Χάμιλτον, Λεκλέρ, Άλμπον, Τσουνόντα και Κίμι Αντονέλι. Ο Ιταλός οδηγός της Mercedes πέρασε τη γραμμή τερματισμού στην ένατη θέση, αλλά εκμεταλλεύτηκε την ποινή του Μπέρμαν για να πάρει τον τελευταίο βαθμό. Ο οδηγός της Haas τιμωρήθηκε με 10 δευτερόλεπτα, αφού διατήρησε τη θέση του μπροστά από τον Αντονέλι, βγαίνοντας εκτός πίστας στη 15η στροφή.

Το αγωνιστικό τριήμερο στο Τέξας συνεχίζεται με τις κατατακτήριες δοκιμές για τον κυριακάτικο αγώνα, οι οποίες είναι προγραμματισμένες για τις 00:00 ώρα Ελλάδας.

Tags: