Ο Μαξ Φερστάπεν απέδειξε γιατί είναι ο πρωταθλητής της Formula 1, κατακτώντας τη νίκη στο Σπριντ του Βελγίου στο Σπα.
Η εξαιρετικά υψηλή τελική ταχύτητα του Μαξ Φερστάπεν στις μεγάλες ευθείες της πίστας του Σπα αποδείχθηκε ανυπέρβλητο εμπόδιο για τον Όσκαρ Πιάστρι στον Αγώνα Σπριντ του γκραν πρι του Βελγίου.
Όπως είχε προβλέψει και ο ίδιος ο Πιάστρι μετά τις χθεσινές κατατακτήριες, ο Ολλανδός τον προσπέρασε στην μεγάλη ευθεία πριν τη «Les Combes», εκμεταλλευόμενος την υψηλότερη ταχύτητά του και το slipstream.
Στη συνέχεια, ο πιλότος της McLaren παρέμεινε στην DRS ζώνη του αντιπάλου του μέχρι τον τερματισμό των 15 γύρων, αλλά σε καμία στιγμή δεν τον πλησίασε αρκετά για να επιχειρήσει προσπέρασμα, παρά το γεγονός ότι διέθετε DRS.
Η καλύτερη ευκαιρία για τον Πιάστρι να επιτεθεί παρουσιάστηκε στον 11ο γύρο, όταν πλησίασε σε απόσταση μόλις ενός δεκάτου από τον Φερστάπεν στο τέλος της ευθείας «Kemmel», μετά από ένα λάθος του παγκόσμιου πρωταθλητή στο φρενάρισμα για την «Bus Stop» στον προηγούμενο γύρο. Ακόμα και τότε όμως, ο Φερστάπεν κατάφερε να μπλοκάρει τον αντίπαλό του, κλείνοντας την εσωτερική στην είσοδο της «Les Combes».
Στον πέσιμο της καρό σημαίας, η διαφορά μεταξύ των δύο ήταν μόλις 0.7 δευτερόλεπτα, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Λάντο Νόρις με την έτερη McLaren. Ο Βρετανός έχασε την τρίτη θέση από τον Σαρλ Λεκλέρ στον πρώτο γύρο, αλλά στη συνέχεια κατάφερε να προσπεράσει τον πιλότο της Ferrari, περιορίζοντας τις απώλειες στη μάχη για το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Αφού προσπέρασε τον Λεκλέρ, ο Νόρις κατάφερε να πλησιάσει τους δύο πρωτοπόρους, αλλά όπως και ο Πιάστρι, δεν μπόρεσε να πραγματοποιήσει προσπέρασμα.
Πίσω από τον Νόρις, ο Λεκλέρ τερμάτισε στην τέταρτη θέση, από την οποία και εκκίνησε, ενώ βαθμούς από το Σπριντ στο Σπα πήραν επίσης οι Εστεμπάν Οκόν (Haas), Κάρλος Σάινθ (Williams), Όλιβερ Μπέρμαν (Haas) και Ίσακ Χατζάρ (Racing Bulls).
Γενικά, στο Σπριντ δεν υπήρξαν μεγάλες αλλαγές στην κατάταξη σε σχέση με το αποτέλεσμα των κατατακτηρίων. Μόνο η μηχανική βλάβη του Πιερ Γκασλί, ο οποίος θα εκκινούσε από την όγδοη θέση, επέτρεψε στους οδηγούς πίσω του να κερδίσουν μία θέση πριν την εκκίνηση. Μερικοί από αυτούς κέρδισαν ακόμα μία θέση, αλλά γενικά δεν σημειώθηκαν μεγάλες ανακατατάξεις, καθώς σχηματίστηκαν αρκετά μεγάλα DRS τρενάκια.
Η δράση στην πίστα του Σπα συνεχίζεται στις 17:00 ώρα Ελλάδας με τις κατατακτήριες δοκιμές.