Ο Ζοάν Μιρ χαρακτήρισε το βάθρο του στο Μοτέγκι «ξεχωριστή στιγμή», αλλά τονίζει ότι η Μανταλίκα είναι «σημαντική» για να αποδείξει ότι η Honda μπορεί να συνεχίσει να μάχεται στις πρώτες θέσεις.
Ο Ζοάν Μιρ κατέγραψε το πρώτο του βάθρο με τη Honda, τερματίζοντας τρίτος στο GP της Ιαπωνίας την περασμένη εβδομάδα.
Η επιτυχημένη κατάταξη του Ισπανού στο Μοτέγκι δεν ήταν καθόλου τυχαία, καθώς σε εντελώς στεγνές συνθήκες κατάφερε να φτάσει στην πρώτη σειρά της εκκίνησης, ενώ στη συνέχεια επέδειξε καλό ρυθμό τόσο στο Σπριντ όσο και στον «κυρίως» αγώνα. Σύμφωνα με τον Μιρ, ο οποίος μίλησε στα μέσα ενημέρωσης ενόψει του GP της Ινδονησίας, αυτό το αποτέλεσμα οφείλεται στην καλή δουλειά που γίνεται στη Honda για την ανάπτυξη της RC213V.
)
18:17 - 04.10.2025
Η KTM ξεκινά τις δοκιμές του νέου κινητήρα 850cc για το MotoGP (vid)
Η KTM έγινε ο πρώτος κατασκευαστής του MotoGP που αποκάλυψε έναν εν λειτουργία κινητήρα 850cc, ο οποίος θα αντικαταστήσει τους τρέχοντες κινητήρες των 1000cc από τη σεζόν του 2027.
«Είναι μια ξεχωριστή στιγμή για εμάς, γιατί βήμα προς βήμα αρχίζουμε να πετυχαίνουμε τους στόχους μας. Ήταν ένα δύσκολο και πολύ μακρύ ταξίδι χωρίς επιτυχίες. Στους τελευταίους αγώνες, από τα μέσα της σεζόν και μετά, άρχισα να νιώθω ότι σιγά σιγά αποκτώ το πακέτο με το οποίο μπορώ να παλέψω για τα καλά αποτελέσματα που μας αξίζουν. Όμως, λόγω γεγονότων που συνέβησαν στους αγώνες - δικά μου λάθη, λάθη άλλων και τεχνικά προβλήματα - δεν μπορέσαμε να καταγράψουμε τα αποτελέσματα.
Ο αγώνας στο Μοτέγκι ήταν η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσουμε να το κάνουμε αυτό. Έτσι, δείξαμε ότι μπορούμε να καταγράφουμε δυνατά αποτελέσματα. Αυτή η πίστα εδώ είναι εντελώς διαφορετική από το Μοτέγκι, οπότε για εμάς θα είναι σημαντικό να καταλάβουμε αν θα μπορέσουμε να είμαστε δυνατοί και εδώ. Δεν θα έλεγα ότι είναι η αγαπημένη μου πίστα, αλλά πιστεύω ότι θα είχαμε μια ευκαιρία. Τώρα η μοτοσικλέτα φαίνεται δυνατή και ανυπομονώ για το τριήμερο», ανέφερε αρχικά ο Μιρ.
«Δεν θα έλεγα ότι η πρόοδος οφείλεται σε ένα συγκεκριμένο πράγμα. Απλώς η βάση που έχουμε είναι καλύτερη από άποψη αεροδυναμικής, πλαισίου και κινητήρα - όλα λειτουργούν καλύτερα μαζί. Στο παρελθόν κάτι πάντα μας έλειπε. Τώρα όμως έχουμε καλύτερη σαφήνεια για το τι πρέπει να κάνουμε για να λειτουργήσει αυτό το πακέτο. Αλλάξαμε τις λαβές, κάποια πράγματα στον κινητήρα και κάποια πράγματα που έκαναν τη μοτοσικλέτα λίγο πιο αξιόπιστη», πρόσθεσε ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2020.