Η ΑΕΚ αύξησε κατά 133.000 ευρώ τα μίνιμουμ εγγυημένα της έσοδα από την ευρωπαϊκή ομοσπονδία, μετά το 1-1 που έφερε με τη Σάμροκ Ρόβερς
Στο 1-1 με τη Σάμροκ Ρόβερς έμεινε η ΑΕΚ και έτσι δεν κατάφερε να συνεχίσει με νίκη την πορεία της στο Conference League.
Παρόλα αυτά αύξησε κατά 133.000 ευρώ τα ελάχιστα εγγυημένα της έσοδα από την UEFA, καθώς με αυτό το ποσό πριμοδοτείται η ισοπαλία στη διοργάνωση, όπου πλέον το σχετικό ποσό για εκείνη ανέρχεται στα 6.131.000 ευρώ.
Το συγκεκριμένο ποσό αντιστοιχεί στο πριμ εισόδου στη League Stage (3.170.000), εκείνο του τερματισμού στην τελευταία θέση που είναι η κατώτερη που δύναται να βρεθεί (28.000 ευρώ), στα της παρουσίας τους στα προκριματικά (530.000 ευρώ), στη νίκη της επί της Αμπερντίν (400.000 ευρώ), στην προ ολίγων λεπτών ισοπαλία της και στο Value Pillar (1.870.000).
Εύλογα γίνεται αντιληπτό πως το άνωθεν νούμερο είναι το ελάχιστο δυνατό, αφού οι «κιτρινόμαυροι» διαθέτουν όλα τα εχέγγυα ώστε να συνεχίσουν στα νοκ άουτ του τουρνουά και να διακριθούν, ενώ συνάμα προκύπτουν έσοδα και από άλλες πηγές (π.χ. εισιτήρια).
Τα αγωνιστικά έσοδα από τη League Phase του Conference League και έπειτα
Πριμ συμμετοχής: 3.170.000 ευρώ
Πριμ κατάταξης: 28.000 ευρώ Χ τη θέση που θα τερματίσει κάθε ομάδα με αντίστροφη μέτρηση από το 36 (π.χ. ο 1ος Χ36, ο 2ος Χ 35 κτλ)
Νίκη στη League Phase: 400.000 ευρώ
Ισοπαλία στη League Phase: 133.000 ευρώ
Πριμ τερματισμού στις θέσεις 1-8: 400.000 ευρώ
Πριμ τερματισμού στις θέσεις 9-16: 200.000 ευρώ
Πρόκριση στα Play Off: 200.000 ευρώ
Πρόκριση στους «16»: 800.000 ευρώ
Πρόκριση στα προημιτελικά: 1.300.000 ευρώ
Πρόκριση στα ημιτελικά: 2.500.000 ευρώ
Φιναλίστ: 4.000.000 ευρώ
Κατάκτηση τροπαίου: 3.000.000
Τι είναι το Value Pillar που εκτοξεύει κατά 1.870.000 ευρώ τα έσοδά της
Το Value Pillar της UEFA, το οποίο τέθηκε σε ισχύ από τον κύκλο 2024-2027, αποτελεί έναν από τους τρεις βασικούς πυλώνες για τη διανομή των εσόδων από τις διασυλλογικές διοργανώσεις (Champions League, Europa League, Conference League).
Ουσιαστικά το Value Pillar αποτελεί μια νέα, ενιαία προσέγγιση που συνδυάζει δύο προηγούμενους ξεχωριστούς πυλώνες:
Το Market Pool (Αγοράς): Αυτός ο πυλώνας βασιζόταν στην αξία των τηλεοπτικών δικαιωμάτων κάθε χώρας. Δηλαδή, όσο μεγαλύτερη ήταν η αξία των τηλεοπτικών συμβολαίων για μια συγκεκριμένη χώρα, τόσο περισσότερα χρήματα έπαιρναν οι ομάδες της από αυτόν τον πυλώνα.
Τον Πυλώνα Συντελεστή (Coefficient): Αυτός ο πυλώνας βασιζόταν στην κατάταξη των συλλόγων με βάση τις επιδόσεις τους στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις της UEFA κατά τα τελευταία 10 χρόνια.