Ο Ολυμπιακός παραχώρησε 1-1 στην Αϊντχόβεν καθώς στάθηκε άτυχος και δέχθηκε γκολ στις καθυστερήσεις. Με αυτό το αποτέλεσμα προσέθεσε ακόμη 700.000 ευρώ στο ταμείο του, αφού αυτό είναι το αντίστοιχο bonous της UEFA
Στο παρά ένα απώλεσε ο Ολυμπιακός τη νίκη επί της Αϊντχόβεν, για τη League Phase του Champions League, καθώς ισοφαρίστηκε στις καθυστερήσεις για το μετέπειτα τελικό 1-1.
Αυτό το αποτέλεσμα αύξησε κατά 700.000 ευρώ τα μίνιμουμ εγγυημένα του έσοδα από την UEFA, αφού με αυτό το ποσό πριμοδοτείται κάθε ισοπαλία στο τουρνουά.
Πλέον το σχετικό ποσό για τους «ερυθρόλευκους» ανέρχεται στα 29.465.000 ευρώ, τα οποία «σπάνε» στο bonus της πρόκρισής του στη League Stage που είναι ύψους 18.620.0000 ευρώ, σε εκείνο της κατάταξης εάν τερματίσει στην τελευταία θέση που είναι η χειρότερη δυνατή (σ.σ. ανέρχεται στα 275.000 ευρώ), στις δύο ισοπαλίες του με Πάφο και PSV ( από 700.000 ευρώ), και στο Value Pillar που ανέρχεται σε 9.170.000 ευρώ.
Βέβαια γίνεται εύκολα κατανοητό πως όσους περισσότερους πόντους συγκεντρώσει και κυρίως εφόσον συνεχίσει στα νοκ άουτ κάτι που δύναται να πράξει, τόσο θα αυξάνονται και τα χρήματα που θα εισρεύσουν στο ταμείο του.
Την ίδια στιγμή και παράλληλα, προκύπτουν έσοδα και από άλλους τομείς, όπως π.χ. τα εισιτήρια.
Τα φετινά «καθαρά» αγωνιστικά έσοδα στο Champions League από τη League Stage και έπειτα
Συμμετοχή: 18.620.000 ευρώ
Πριμ κατάταξης: 275.000 ευρώ Χ τη θέση που θα τερματίσει κάθε ομάδα με αντίστροφη μέτρηση από το 36 (π.χ. ο 1ος Χ36, ο 2ος Χ 35 κτλ)
Νίκη στη League Phase: 2.100.000 ευρώ
Ισοπαλία στη League Phase: 700.000 ευρώ
Πριμ τερματισμού στις θέσεις 1-8: 2.000.000 ευρώ
Πριμ τερματισμού στις θέσεις 9-16: 1.000.000 ευρώ
Πρόκριση στα Play Off: 1.000.000 ευρώ
Πρόκριση στους «16»: 11.000.000 ευρώ
Πρόκριση στα προημιτελικά: 12.500.000 ευρώ
Πρόκριση στα ημιτελικά: 15.000.000 ευρώ
Φιναλίστ: 18.500.000 ευρώ
Κατάκτηση τροπαίου: 6.500.000 ευρώ
Τι είναι το Value Pillar που εκτοξεύει κατά 9.000.000 ευρώ τα έσοδά του
Το Value Pillar της UEFA, το οποίο τέθηκε σε ισχύ από τον κύκλο 2024-2027, αποτελεί έναν από τους τρεις βασικούς πυλώνες για τη διανομή των εσόδων από τις διασυλλογικές διοργανώσεις (Champions League, Europa League, Conference League).
Ουσιαστικά το Value Pillar αποτελεί μια νέα, ενιαία προσέγγιση που συνδυάζει δύο προηγούμενους ξεχωριστούς πυλώνες:
Το Market Pool (Αγοράς): Αυτός ο πυλώνας βασιζόταν στην αξία των τηλεοπτικών δικαιωμάτων κάθε χώρας. Δηλαδή, όσο μεγαλύτερη ήταν η αξία των τηλεοπτικών συμβολαίων για μια συγκεκριμένη χώρα, τόσο περισσότερα χρήματα έπαιρναν οι ομάδες της από αυτόν τον πυλώνα.
Τον Πυλώνα Συντελεστή (Coefficient): Αυτός ο πυλώνας βασιζόταν στην κατάταξη των συλλόγων με βάση τις επιδόσεις τους στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις της UEFA κατά τα τελευταία 10 χρόνια.